Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,48 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,51
Pirkt
Identifikators:609605
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Autorūpniecība ir viena no rūpniecības nozarēm ar vislielākajiem ienākumiem.

Eiropas Savienība ir lielākais ražotājs pasaulē ar 29% no ražošanas apjoma.

Austrumeiropas valstīs, kas nav ES dalībvalstis saražo 4% no pasaules ražošanas apjomiem.

Lielākie auto ražotāji pasaulē ir General Motors, Toyota un Ford Motors. Tiek prognozēts, ka šogad Toyota ieņems 1.vietu pasaulē.

Visienesīgākā mašīna (uz 1 auto vienību) ir Porsche, pateicoties savai augstajai cenai. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1149328
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/609605

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties