Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:927660
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Djūija viedoklis par mīnusiem macību pieejās.
Dogmātiska mācību pieeja, teorijas iekalšana, prakses neizmantošana.
Skolotāju labprātība akceptēt jebkuru metodi vai plānu neizvērtējot to lietderība.
Bezieruna pakļaušanās skolu administrācijai to likumiem, noteikumiem, aizmirstot par savu aicinājumu.
Nespēja adoptēties jaunām mācību metodēm.

Ko skolotajiem nevajadzētu darīt?
Nevajadzētu radīt noteiktus paradumus.
Nevajadzētu uzspiest savu viedokli vai idejas .
Disciplīnai skolās nevajadzētu rasties tikai un vienīgi no skolotāja, bet galvenokārt no skolas kā vesaluma.
Uzskatīt ka skola ir skolēnu mācīšanās iestāde. Pats skolēns pasīvs, bet skolotājs pasīvs.

Bunera mācīšanās instrukcija
Uzņēmība macīties:
Svarīgi motivēt skolēna vēlmi mācīties, radīt interesi. Uzskata, ka skolotāja mērķis ir virzīt un motivēt skolenu spontānos pētijumus.
Zināšanu struktūra:
Skolniekam bez liekas piepūles ir jāspēj ievākt informāciju, kurai jābūt viegli saprotamā formā.
Reprezentēšanas paņemieni:
Portretu metode-Mācību metodēs tiek lietotas bildes un šabloni.
Simbolu metode-Skolēnam māca domat abstrakti.





Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,31 €
Materiālu komplekts Nr. 1335263
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dž.Djūija un Brunera pedagoģiskās pamata atziņas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/927660

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties