Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:608533
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2020.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Why Was It So Successful?
In An Industry That Profits From Encouraging Women To Fix Their “Flaws”, Dove Stands Out With Its Marketing Strategy That Boldly Addresses The Touchy Issue Of Low Self-Esteem. Dove Came Up With A Strategy That Is Relatable To All Women. Dove Understands That The Same Insecurity Plagues Their Women Customers And Instead Of Trying To Sell Them Products To Make Them Feel Better, Dove Wins Favor By Empowering These Women Instead.

Results
Research From A Harvard Psychologist, Nancy Etcoff, Examining The Campaign Then And Now Found That More Women Today Describe Beauty On A Wider Variety Of Qualities Outside Of Just Looks, Such As Confidence.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties