Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:423216
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Noskaidrojām, ka ne vienmēr augsta cena atbilst augstai kvalitātei.
Mūsuprāt šis darbs papildināja mūsu zināšanas par cenu noteikšanas metodēm. Pildot patstāvīgo darbu, nācās pievērst lielu uzmanību produktu cenām un to izmaiņām vairāku gadu laikā. Analizējām cenu izmaiņas un ieguvām priekšstatu par to, kādu iemeslu dēļ tās palielinājās. Darbs nebija viegls, taču uzskatam, ka mēs tikām ar to galā pietiekami labi. Darbs bija diezgan laikietilpīgs. Ļoti noderēja Dž. Blaita „Mārketinga rokasgrāmata”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošanās politika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/423216

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties