Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:118754
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016.g. - 2017.g.
Darba fragmentsAizvērt

Ko pērk?
Produktam ir jābūt viegli un ātri sasniedzamam/iegūstamam.
Produkta pirkšanas regularitāte ir atkarīga no produkta veida, piemēram, OCTA pērk katru gadu.
Jaunie produkti papildina jau esošos produktus, kā arī uzlabo tos.

Kāpēc pērk?
Produkts apmierina cilvēku vajadzību justies droši un pasargāti.
Viens no galvenajiem pirkšanas iemesliem ir pārliecība, ka apdrošinātājs atmaksās zaudējumus nelaimes gadījumā (avārija, matu pazaudēšana, traumas u.c.).
Izvēli par labu apdrošināšanas iegādei nosaka arī pakalpojuma cena.

Kad pērk?
Pieprasījums pēc produkta ir atkarīgs no produkta veida, piemēram, OCTA, dzīvības un/vai veselības apdrošināšanu pērk katru gadu, taču ceļojumu apdrošināšanu pērk sezonāli, tad kad plāno doties ārpus Latvijas.
Izdevīgākais produkta pārdošanas laiks ir ziema un vasara, jo tad cilvēki iegādājas ne tikai automašīnas apdrošināšanu, bet arī ceļojumu, dzīvības un īpašumu apdrošināšanu, jo šajos gadalaikos visbiežāk ceļo.

Kur pērk?
Apdrošināšanas firmu filiālēs:
+ērta komunikācija, var uzreiz klātienē uzdot visus sev interesējošos jautājumus
-jāatvēl laiks, lai dotos uz filiāli

Apdrošināšanas mājaslapās:
+ērti pieejams produkts, iespēja iegādāties no mājām
-nav tiešas komunikācijas ar pakalpojuma sniedzēju, jāgaida atbildes uz neskaidriem jautājumiem par produktu

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Apdrošināšanas nozare Latvijā - mārketinga pētījums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/118754

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties