Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:506222
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2016.g.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurences līmeņi
Zīmolu konkurencē firma par konkurentiem uzskata citas firmas, kas piedāvā līdzīgus produktus tiem pašiem patērētājiem un par līdzīgām cenām.
Nozares konkurencē firma par konkurentiem uzskata visas firmas, kas ražo to pašu produktu vai produkta klasi.
Formu konkurencē firma par konkurentiem uzskata visas firmas, kas ražo produktus, kas sniedz to pašu pakalpojumu vai īsteno to pašu funkciju.
Vispārējā konkurencē firma par konkurentiem uzskata visas firmas, kas sacenšas par to pašu patērētāju.

Konkurences metodes
Cenu konkurence – tā ir konkurences galvenā forma, kad firmas cenšas noteikt savas cenas zemākas par konkurentu cenām.
Ārpuscenu konkurence – firmas konkurē: • iezīmējot savas preces ar firmas zīmēm, • reklamējoties, • izmantojot pievilcīgu iesaiņojumu, • piedāvājot uzlabotus pakalpojumus ( garantija, serviss, nomaksa), • izveidojot vairāk pievilcīgas tirgošanās vietas, • rīkojot loterijas, reklāmas pasākumus.
Tiešā konkurence pastāv starp līdzīgu produktu piedāvātājiem tirgū. Tā ir firmu konkurence (piemēram, Neste, Statoil, Viada).
Netiešā konkurence pastāv starp produktiem, kuri savā starpā ir aizstājami (piemēram, sviests – margarīns, autobuss – vilciens).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,13 €
Materiālu komplekts Nr. 1357044
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/506222

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties