Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:128025
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viens no galvenajiem Māršala nopelniem ir tas, ka viņš ieviesa ekonomikā laika faktorus, no kura līdz tam ekonomisti savās teorijās bija abstahējušies. Mūsdienu ekonomikas teorijā plaši lietotie jēdzieni long-run un short-run pirmoreiz parādījās Māršala darbos. Arī patērētāja vinnesta (consumer surplus) jēdziens ir Māršala radīts.
Māršals attīstīja tālāk pieprasījuma elastības (elasticity of demand) jēdzienu, ko 1870. gadā formulēja Dženkinss.

Māršlas norādīja četras likumsakarības, kas nosaka pieprasījuma elastību gan patēriņa precēm, gan ražošanas faktoriem. (Četri tā sauktie „Māršala likumi” tiešā veidā Māršala darbos netika minēti, tos formulēja Māršala skolnieks Pižo savā darbā „The Economics of Welfare” 1920. gadā.) Māršals pētīja arī pieprasījuma elastību dažādās iedzīvotāju sociālajās grupās. Jautājumus, kuri saistās ar pieprasījuma elastību, turpināja pētīt Māršala ideju sekotāji, no kuriem pirmām kārtām minami Pižo, Robinsone un Hikss.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1329405
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties