Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,56 (12%)
Cena ar atlaidi*:
11,43
Pirkt
Identifikators:711138
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējās ziņas par viesu māju „Holzmühle”    4
2.  Tehnoloģiskie procesi Viesu mājas „Holzmühle” noliktavās, ražošanas telpā, restorānā un terases kafejnīcā    15
2.1.  Izejvielu, produktu, pusfabrikātu un dzērienu sagādes organizācija    16
2.2.  Izejvielu, produktu, pusfabrikātu un dzērienu uzglabāšana    19
2.2.1.  Dārzeņu, zaļumu, augļu, piena produktu, taukvielu, gaļas un zivju izstrādājumu noliktava    20
2.2.2.  Gaļas un zivju noliktava    22
2.2.3.  Saldēto produktu un pusfabrikātu noliktava    23
2.2.4.  Sauso izejvielu, produktu un pusfabrikātu uzglabāšanas vietas    24
2.2.5.  Pusfabrikātu un gatavo ēdienu noliktava    27
2.2.6.  Konditorejas izstrādājumu noliktava    28
2.2.7.  Saldējumu noliktavas    29
2.2.8.  Dzērienu noliktavas un uzglabāšanas vietas    31
2.  Izejvielu pirmapstrāde    36
2.4.  Izejvielu, produktu un pusfabrikātu apstrāde un ēdienu gatavošana    38
2.5.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    43
2.6.  Gatavās produkcijas realizācija    44
2.6.1.  Apmeklētāju zāles sagatavošana, galda klājumi, galda trauku un galda piederumu sortiments, raksturojums un izmantošana    46
2.6.2.  Pasūtījumu pieņemšana, izpildīšana un norēķināšanās ar apmeklētāju    54
2.6.3.  Ēdienu izsniegšanas darba vietas organizācija    55
3.  Sanitārhigiēniskās prasības viesu mājas „Holzmühle” noliktavās, ražošanas telpā, restorānā un terases kafejnīcā    58
4.  Tehnoloģiskās iekārtas    68
4.1.  Speciālās tehnoloģiskās iekārtas    68
4.2.  Ražošanas telpas plāns ar iekārtu izvietojumu    77
4.3.  Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums viesu mājas „Holzmühle” ražošanas telpā, restorānā un terases kafejnīcas kioskā    84
  Secinājumi un priekšlikumi    86
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    88
  Pielikums    89
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Skaistā atrašanās vieta kalnu ielejā ar mežu ir viena no galvenajām priekšrocībām, kur viesi klusā un mierīgā atmosfērā var izbaudīt maltīti.
2. Pietiekami plašs ēdienu un dzērienu sortimenta klāsts ēdienkartē un dzērienu kartē.
3. Organizatoriskā viesu mājas „Holzmühle” struktūra nodrošina organizētu darbību un pienākumu sadali katram ražošanas telpas, restorāna un terases kafejnīcas darbiniekam, tādejādi nodrošinot veiksmīgu gatavās produkcijas nogādi līdz viesiem.
4. Viesu mājā „Holzmühle” izejvielu, produktu un pusfabrikātu uzglabāšanas noliktavās un vietās lielāka daļa izejvielas, produkti un pusfabrikāti pārsvarā tiek uzglabāti atbilstoši uzglabāšanas temperatūrai, uzglabāšanas ilgumam, gaisa relatīvajam mitrumam un apstrādes pakāpei un daudzumam, izņemot jāizvērtē zaļumu uzglabāšanas ilgums, kā arī jānovērtē saņemšanas telpā uzglabājamo sauso produktu un dārzeņu saderība realatīvā mitruma ziņā, kā arī jāizvērtē saldējuma saldētavu lietderīgais skaits atbilstoši tā uzglabājamam daudzumam.
5. Viesu mājā „Holzmühle”, lai atvieglotu izejvielu, produktu un pusfabrikātu nogādi uz pagrabstāvu un lai darbinieki darba procesā negūtu darba traumas, tad kāpņu vietā nepieciešams ierīkot liftu vai pacēlēju.
6. Izejvielu pirmapstrādes zona un izejvielu, produktu un pusfabrikātu apstrādes zona, kā arī ēdienu gatavošanas zonas ir iekārtotas, lai secīgi varētu veikt izejvielu piramstrādi, izejvielu, produktu un pusfabrikātu apstrādi un ēdienu gatavošanu.
7. Viesu mājas „Holzmühle” ražošanas telpas vadītājai un galvenajam pavāram jāsakārto un jāpamato ēdienu gatavošanas tehnoloģiskā un ēdienu izmaksu dokumentācija. Līdz ar to viesu mājas „Holzmühle” ražošanas telpas vadītājai un galvenajam pavāram kopīgi jāizstrādā ēdienu gatavošanas tehnoloģiskās – kalkulācijas kartes, lai pilnībā definētu ēdināšanas uzņēmuma gatavā ēdiena kvalitātes prasības un noteiktu precīzi ēdienu izejvielu, produktu un pusfabrikātu izmaksas.
8. Viesu mājā „Holzmühle” ir ieviesta gatavās produkcijas kvalitātes novērtēšana un uzskaite, tādejādi gatavai produkcijai būtiskas kvalitātes novirzes normas netika konstatētas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesu mājas "Holzmühle" restorāna un terases kafejnīcas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/711138

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties