Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,08 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,91
Pirkt
Identifikators:643343
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Saimnieciskais dienests    5
2.1.  Darbinieku pienākumu apraksti    6
2.2.  Darba plānošana    7
2.3.  Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības    7
2.4.  Telpu iekārtojuma raksturojums, aprīkojums, analīze    8
2.5.  Viesnīcas veļas māja    9
2.6.  Netīrās un tīrās veļas plūsmas shēma viesnīcā    9
2.7.  Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums    10
2.8.  Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnoloģisko iekārtu raksturojums    13
2.9.  Līdzekļu patēriņš un izmaksas    14
2.10.  Telpu uzkopšanas grafiku analīze    14
2.11.  Secinājumi un priekšlikumi    18
3.  Uzņemšanas dienests    19
3.2.  Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā    22
3.3.  Pārskatu veidi un viesa kredītu kontrole    23
3.4.  Darba vietas organizācija. Recepcijas izvietojums, darba vietas aprīkojums un iekārtas    23
3.5.  Secinājumi un priekšlikumi    23
4.  Ēdienu un dzērienu dienests    24
4.1.  Tirdzniecības telpu struktūra    24
4.3.  Darba plānošana un darba grafiki    32
4.4.  Brokastu veidi viesnīcā    32
4.5.  Apkalpošanas procesi viesnīcas kafejnīcā un bārā    33
4.6.  Apkalpošana istabās    33
4.7.  Banketu un konferenču organizācija    34
4.8.  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantotā literatūra    35
Darba fragmentsAizvērt

4. Ēdienu un dzērienu dienests
Uzņēmumā ir viens no jaunākajiem dienestiem, darbību aizsāk 2010.gada 1. septembrī, darbojas kafejnīca, un bārs „Kūmiņš Ledū”. Iespējams paēst brokastis viesnīcas apmeklētājiem, kā arī pusdienas un vakariņas pēc pasūtījuma. Banketi, semināri, kafijas pauzes. Ēdienu un dzērienu dienests uzņēmumā ir otrais lielākais ienākumu devējs. Ēdienu klāsts ir dažāds un viss ir ļoti garšīgs un acīm baudāms.

4.1. Tirdzniecības telpu struktūra
Kafejnīca un bārs atrodas uzņēmuma otrajā stāvā, kur atrodas virtuve un apmeklētāju zāle, kafejnīca atrodas blakus virtuvei, bārs pretī ledus laukumam iekārtotajiem galdiņiem.
Piedāvā brokastis, pusdienas, launagu, vakariņas, banketus, seminārus, kafijas galdus, atspirdzinošus dzērienus, tēju, kafiju, kā arī alkoholiskos dzērienus un uzkodas.
Tukuma ledus halles sabiedriskās ēdināšanas blokā var uzņemt līdz 300 cilvēkiem, konferenču telpā iespējams uzņemt ap 100 cilvēkiem, banketu zālē ap 40 cilvēkiem.

4.2. Dienesta struktūra, darbinieku pienākumu apraksti un sadale.
Dienestā strādājošie darbinieki ir tieši pakļauti uzņēmuma direktoram, kā arī ir saistoši iestādes sabiedriskās ēdināšanas organizatora uzdevumi un norādījumi.

Ēdināšanas organizators
Ēdināšanas organizators ir tieši pakļauts direktoram.
Ēdināšanas pakalpojumu organizators organizē darba procesu ēdināšanas uzņēmumā, piemēram, lai ēdināšanas uzņēmums ar peļņu pārdotu klientam gan pārtikas produktus, gan pakalpojumus, teiksim, banketa galdu klāšanu. Plāno, kontrolē un organizē ēdienu sagatavošanu un pasniegšanu. Ēdināšanas pakalpojumu organizators arī pārrauga personāla darbu, plāno uzņēmuma attīstību, veic tirgus izpēti.
Ēdināšanas pakalpojumu organizators klātienē vai pa tālruni vienojas ar preču piegādātājiem par cenām, sortimentu, preču kvalitāti, piegādes laiku, apmaksas noteikumiem, tostarp par atlaidēm. Viņš seko, lai piegādātajām precēm būtu likumdošanā noteiktie pārtikas preču izplatīšanas dokumenti, piemēram, ražotāja sertifikāts, laboratoriskie izmeklējumi.
Ēdināšanas pakalpojumu organizators uzklausa darbinieku (piemēram, pavāru, pavāra palīgu, viesmīļu, trauku mazgātāju) vēlmes, prasības, iebildumus, par darba grafiku, piedāvājumus, idejas par preču sortimentu, ēdienu un pakalpojumu cenām; arī komentārus par ēdināšanas uzņēmuma inventāra stāvokli.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcu prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/643343

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties