Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:869694
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Mērķi un uzdevumi   
3.  Lietvedības būtība, saturs, pamatuzdevumi, lietvedību regulējošie normatīvie akti   
4.  Lietvedības valoda   
5.  Dokumenta jēdziens, tā funkcijas   
6.  Dokumenta juridiskais spēks   
7.  Dokumentu rekvizīti   
8.  Dokumentu iedalījums grupās   
9.  Dokumenta atvasinājums   
10.  Lietu nomenklatūra   
11.  Šveicara un portjē, darba pienākumi   
12.  Saimnieciskā dienesta struktūra un amati   
13.  Apsargs, darba pienākumi   
14.  Tiesiskās un ētiskās normas   
15.  Viesu apkalpošana numuriņā   
16.  Tirdzniecības zāles raksturojums   
17.  Viesu sagaidīšana un pasūtījumu pieņemšana   
18.  Grāmatvedības darba specifika viesmīlības uzņēmumā   
19.  Personāldaļas funkcijas viesmīlības uzņēmumā   
20.  Mārketinga jēdziens   
21.  Mārketinga koncepcijas   
22.  Mārketinga specifika viesmīlības uzņēmumā   
23.  Produkta specifika viesmīlības uzņēmumos   
24.  Cena kā marketinga instruments   
25.  Mārketinga komunikācija   
26.  Mārketinga plāns realizācija un kontrole   
27.  Priekšlikumi un secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

11.7. Mārketinga plāns realizācija un kontrole.
Veicot analīzi, sastādot mārketinga plānus un realizējot tos dzīvē, vadītājiem nepieciešama visdažādākā informācija: par klientiem, par konkurentiem, par piegādātājiem un citiem tirgus dalībniekiem. Informācijas protokols pastāvīgi pieaug. Galvenais uzdevums ir nenoslīkt šajos informācijas plūdos, iemācīties iegūt vajadzīgo informāciju un atsijāt nevajadzīgo, kā ari censties to saņemt savlaicīgi.
Mārketinga vides pētījumi ir veicami pēc noteikta plāna, kurš sastāv no šādiem posmiem:
• Noteikt tuvākajā apkaimē zonas, kuras nepieciešamas izpētīt,
• Noteikti informācijas ievākšanas avotus un metodes, kā arī to, kurš to ievāks un cik bieži,
• Datu ievākšanas programmas realizācija,
• Tiek veikta datu analīze un izmantošana mārketinga plānošanas procesā tā veidā uzlabojot viesnīcu tās pakalpojumus.

Secinājumi.
• Secinu, ka prakses laikā apguvu jaunas zināšanas un pilnveidoju jau skolā iegūtās.
• Prakses laikā ieguvu daudz jaunas paziņu gan no ēdināšanas dienesta, ofisa, gan no uzņemšanas dienesta. Domāju, ka arī turpmāk tas labi sekmēs tālāko
darbu viesnīcā.
• Kolēģi bija ļoti saprotami un elastīgi kas uzlaboja un lika stimulēt manu darbu.
• Uzskatu , ka šī bija pareizā prakses vietas izvēlē.
• Sapratu un apguvu svarīgākās lietas, kas ietekmē uzņēmuma kvalitāti un darbu

Priekšlikumi.
• Iesaku restorānam mainīt vietu kur parasti tiek pulētas glāzes
• Iegādāties recepcijai klusāku un ērtāku sildītāju kas varētu netraucēt darbu
• Iesaku restorānam vairāk taupīt izejvielas
• Neatļaut praktikantiem un viesmīļiem lietot sulu automātus

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas dienestu prakses atskaite viesnīcā "Hotel Jūrmala Spa"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/869694

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties