Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,95 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,04
Pirkt
Identifikators:676647
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2003.g. - 2005.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1.  VAS “Latvijas Pasts” vēsturiskais apskats    5
1.2.  VAS “Latvijas Pasts” attīstības stratēģija, misija, mērķi, funkcijas    6
1.3.  Zemgales reģiona Jelgavas reģionālā nodaļas raksturojums    8
1.4.  VAS “Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas uzbūves organizatoriskās struktūra    10
2.  Uzņēmējdarbības novērtējums VAS “Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālajā nodaļā    12
2.1.  Jelgavas reģionālās nodaļas Saimnieciskās darbības analīze    14
3.  Ražošanas praksē veiktā darba apraksts    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Prakses darbs noritēja VAS “Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālā nodaļā, izzinot uzņēmuma struktūru un veicot Jelgavas reģionālās nodaļas darbības analīzi un tās attīstības perspektīvas.
Pasta darbība tirgus ekonomikas apstākļos ir līdzīga jebkurai citai komerciālai darbībai tādā ziņā, ka tās galvenais mērķis ir peļņas gūšana. Godīgas konkurences apstākļos ir pilnīga rīcības brīvība, un tirgus ļauj sliktākiem pakalpojumu sniedzējiem ciest neveiksmi, bet labākiem - plaukt un gūt peļņu. Tomēr Pasta darbība atšķiras no vairuma citu nozaru, jo Pasta izdzīvošana ir atkarīga no klientu uzticības tam, bet klientu uzticība savukārt ir atkarīga no daudziem citiem faktoriem, no kuriem viens ir piedāvāto pakalpojumu klāsts un sniegto pakalpojumu kvalitāte. Lai nodrošinātu savu pakalpojumu konkurētspēju, Pastam ir jānodarbojas ar pakalpojumu attīstību, kas ir viena no mārketinga sastāvdaļām. Vēl nesen pasta nodaļu darbiniekiem attieksme pret klientu bija visai vienaldzīga. Izstrādājot Klientu apkalpošanas standartus un veicot darbinieku apmācību saskarsmē, attieksme pret klientu mainās, kas ļauj pastam iegūt jaunu – labu reputāciju un līdz ar to arī lielāku peļņu. šos mērķus izvirza arī „Latvijas Pasta” stratēģija.
Šī darba mērķis ir izpētīt LP ZR Jelgavas reģionālās nodaļas darbību periodā 2003.g. – 2005.gg. un uzņēmuma attīstības perspektīvas.
Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti uzdevumi:
raksturot Latvijas Pasta Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas darbību laika periodā 2003.-2005.gg..
iegūt informāciju un apkopot materiālus par Latvijas Pasta Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas darbinieku skaitu un izmaiņām.
iegūt informāciju un apkopot materiālus par sniegto pakalpojumu apjomu LP Zemgales reģiona Jelgavas reģionālā nodaļā.
veikt Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas saimnieciskas darbības analīzi un izzināt uzņēmuma attīstības perspektīvu.
Darbs sastāv no trijām daļām –Pirmajā daļā ir sniegta informācija par VAS „Latvijas Pasts” stratēģiskajiem mērķiem un Latvijas Pasta misiju, kā arī raksturota Zemgales reğiona Jelgavas reģionālā nodaļa. Otrajā daļā ir veikta LP Jelgavas reģionālās nodaļas Saimnieciskās darbības analīze, veikts pētījums par statistisko pakalpojumu uzskaiti un ekonomisko situāciju.
Kā informācijas avoti lietoti dažādas publikācijas: Latvijas Pasta Vēstnesis, Latvijas pasta ziņas, Pasta avīzes, 2003.g - 2005.gg. VAS ‘Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas Bilance un Peļņas/Zaudējumu aprēķins, Statistikas uzskaites dati u.tml.), Interneta resursi.
Darbā tika izmantotas indeksu un koeficientu metode, ekonomiskās metodes, tabulu un grafiskā metode.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,26 €
Materiālu komplekts Nr. 1112877
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „VAS "Latvijas pasts" Jelgavas reģionālās nodaļas saimnieciskās darbības analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/676647

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties