Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:672969
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  VISPĀRĒJĀS ZIŅAS PAR ATPŪTAS KOMPLEKSU SIA „STENDERAIEBRAUKTUVE”    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums, vietu skaits, darba režīms, īpašuma forma    5
1.2.  Uzņēmumā strādājošo skaits, uzņēmuma struktūra    5
1.3.  Apkalpošanas veids restorānā un pakalpojumu līmenis viesnīcā    6
1.4.  Uzņēmuma apmeklētāju mērķa grupas raksturojums    7
2.  PERSONĀLS    8
2.1.  Uzņēmuma darbinieku organizatoriskā struktūra    8
2.2.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana    10
2.3.  Amata apraksti, iekšējās kārtības noteikumi    10
2.4.  Instruktāžas, apmācība, pārkvalifikācija un kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumi    11
2.5.  Darba aizsardzības un higiēnas prasības uzņēmumā    12
3.  VADĪBAS DARBA PLĀNOŠANA    13
3.1.  Vadības darba pielietotās metodes    13
3.2.  Vadības darba plānošana un organizēšana viesnīcā/restorānā    14
3.3.  Komunikācija starp dienestiem/struktūrvienībām    15
3.4.  Ražošanas potenciāls, apjomi un to dinamika    16
3.5.  Darba ražīguma rādītāji, to analīze    17
3.6.  Plānošanas periodi un periodu izvērtējums    18
3.7.  Atzinības un sodi    18
4.  KVALITĀTES STANDARTI UZŅĒMUMĀ    19
4.1.  Ēdināšanas uzņēmuma ražošanas tehniskā dokumentācija. Paškontroles sistēmas dokumentācija. Līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem    19
4.2.  Viesnīcas atbilstības izvērtējums pēc Latvijas viesnīcu un viesu māju atbilstības standarta    21
4.3.  Kvalitātes rokasgrāmata viesnīcā, nodaļās. Pasākumi kvalitātes standartu izstrādāšanā, ieviešanā, kontrolē. Personāla loma standartu izstrādāšanā, ieviešanā    22
4.4.  Aptaujas apmeklētāju viedokļa noskaidrošanai, datu analīzei, pretpasākumi    22
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMI    23
5.1.  Mārketinga pasākumi    23
5.2.  Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līdzekļi uzņēmumā    24
5.3.  Reklāmas budžets    26
5.4.  Reklāmas rezultātu kontrole un izvērtējums    26
5.5.  Sabiedriskās attiecības un pārdošanas veicināšanas pasākumi    26
5.6.  Tirgus pētījumu metodes    27
6.  SADARBĪBA AR CITIEM UZŅĒMUMIEM UN ORGANIZĀCIJĀM    27
6.1.  Sadarbība ar citām viesnīcām, tūrisma informācijas centriem, tūrisma aģentūrām    27
6.2.  Sadarbība ar valsts un pašvaldību uzņēmumiem, izglītības iestādēm    28
7.  FINANŠU VADĪBA    30
7.1.  Mainīgās un fiksētās izmaksas uzņēmumā    30
7.2.  Ieņēmumu un izdevumu budžets, budžetēšanas periodi, plānotā un faktiskā salīdzināšana, izvērtēšana, pretpasākumi    30
7.3.  Finanšu kontrole, kontrollings    31
7.4.  Cenu kalkulācijas metodes, cenu ietekmes faktori, cenu atlaižu veidi, atlaižu politika    31
7.5.  Personāla izmaksu kalkulācija    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Par savu vadības prakses vietu izvēlējos atpūtas vietu „Rožmalas”, kas ir jaunizveidots, 2006. gada 28. maijā atvērts uzņēmums, kura atrašanās vieta ir Bauska, Ceraukstes pagasts, 76km braucienā no Rīgas. Tas iezīmējas ar īpašu stilu un piedāvātiem pakalpojumiem, kā, piemēram, romantiskās vannas, pirts pērieni, kliņģerīšu mīcīšana dzirnavās, u.tml. Kā unikāls vēsturisks apskates objekts ir dzirnavas , kas celtas 1862. gadā un nupat ir svaigi atjaunotas.
Vadības prakses pamatojums un mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas. Apgūt ēdināšanas, viesnīcu vadību, darba organizāciju, iespēju robežās veikt atsevišķas vadības izpildfunkcijas, analizēt uzņēmuma vadības darbu.
Prakses atskaitē tiek izpētīti un aprakstīti šādi uzdevumi:
• Vispārējās ziņas par uzņēmumu – uzņēmuma raksturojums, vietu skaits, darba režīms, u.tml.;
• Personāls – uzņēmumu darbinieku organizatoriskā struktūra, darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana, u.tml.;
• Vadības darba plānošana – vadības darba pielietotās metodes, u.tml.;
• Kvalitātes standarti uzņēmumā – ēdināšanas uzņēmuma ražošanas tehniskā dokumentācija, paškontroles sistēmas dokumentācija, viesnīcas atbilstības izvērtējums, u.tml.;
• Mārketinga pasākumi – reklāmas veidi, reklāmas budžets, reklāmas rezultātu kontrole, u.tml.
• Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām;
• Finanšu vadība – mainīgās un fiksētās izmaksas uzņēmumā, ieņēmumu un izdevumu budžets, u.tml.
Prakses atskaitei pievienoju prakses dienasgrāmatu (skat. 1. pielikumu), kurā pēc katras nostrādātās darba nedēļas ir veikts ieraksts par apgūto.

1. VISPĀRĒJĀS ZIŅAS PAR ATPŪTAS KOMPLEKSU SIA „STENDERA IEBRAUKTUVE”
1.1. Uzņēmuma raksturojums, vietu skaits, darba režīms, īpašuma forma
Atpūtas komplekss SIA „Stendera iebrauktuve” ar nosaukumu „Rožmalas” atrodas 7 km aiz Bauskas, Grenctāles virzienā, Ceraukstes pagastā, 76 km braucienā no Rīgas.
Uzņēmums piedāvā gan izmitināšanas pakalpojumus, gan ēdināšanas pakalpojumus, divas zāles pasākumu rīkošanai, pirti ar burbuļvannu, gan arī atpūtas un izklaides iespējas Ribbes vējdzirnavās.
Atpūtas vieta „Rožmalas” viesnīcā ir 13 numuriņi, divi no tiem vienstāvu, katrā pa 3 gultasvietām, pārējie ir divstāvu, kuros katrā var izguldināt līdz pat 4 personām, kā arī divi no tiem ir lux numuri ar kamīnu un skatu uz vējdzirnavām. Atpūtas vietā ir arī viesu nams, kurā trīs istabas ir ar daļējām ērtībām –atsevišķa kopēja dušas telpa un atsevišķa tualete, kā arī viena istaba ar ērtībām. Kopumā atpūtas vietā „Rožmalas” iespējams izguldīt 60 viesus.
Uzņēmuma restorānā ir 68 vietas, no kurām 60 ir restorāna lielajā zālē, bet 8 restorāna balkonā.
Atpūtas vietā „Rožmalas” tiek piedāvātas divas zāles pasākumu, banketu un semināru rīkošanai, no kurām lielajā zālē ir vietas līdz pat 80 personām, bet mazajā zālē ~20 personām.
Viesnīcas darba režīms ir 24 h diennaktī, taču restorāna darba laiks ir no plkst. 7.00 līdz 23.00. No plkst. 7.00 līdz 11.00 viesnīcas viesiem, kā arī apmeklētājiem no malas tiek piedāvāta brokastu ēdienkarte.. No plkst. 11.00 tiek piedāvāta restorāna ēdienkarte, taču tāpat ir pieejama arī brokastu ēdienkarte.
Uzņēmuma īpašuma forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA) – SIA „Stendera iebrauktuve”. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību savu statūtu fondu veido no to dalībnieku ieguldītā īpašuma. Šī sabiedrība par savām saistībām atbild ar visu to īpašumā esošo mantu, to dalībnieki par sabiedrības saistībām atbild tikai ar tai nošķirto mantu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1112867
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadības prakse uzņēmumā SIA "Sendera iebrauktuve"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/672969

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties