Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:339498
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES PĒTĪJUMS    4
  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES PĒTĪJUMS    5
  SWOT MATRICA    7
  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS IZVĒLE    8
  NOBEIGUMS    9
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Efektīvai uzņēmuma darbībai ir vajadzīga ne tikai stratēģijas esamība, bet arī esošas stratēģijas periodiska analīze un atbilstības pakāpes analīze balstoties uz esošajiem tirgus apstākļiem.
Uzņēmuma veiksmīga darbība un panākumi ir atkarīgi ne tikai no uzņēmuma iekšējas vides mainīgiem, bet, protams, arī no uzņēmuma ārējas vides apstākļiem, bez kuriem nav iespējams ne vienas organizācijas dzīves cikls. Galvenais ko vajag apgūt ir tas, ka ārējie vides faktori kopā ar iekšējas vides faktoriem izrāda ietekmējošu iedarbi uz uzņēmuma funkcionēšanu. Visi mainīgie cieši ietekmē viens otru. Jāmāk izanalizēt visus šos faktorus kopumā un pieņemt pareizo lēmumu tālākai stratēģijas izvēlei.
Ar SWOT matricas palīdzību var atrast atbildes uz sekojošajiem jautājumiem:
1. Kādas ir stiprās un vājas uzņēmuma puses .
2. Ārējas vides ietekme uz uzņēmumu.
3. Kādā mērā stiprās uzņēmuma puses ļauj izmantot esošās iespējas un stāvēt pretī draudiem
4. Kādā mērā uzņēmuma vājas puses neatļauj to darīt.
5. Kādas stratēģijas vajag realizēt pie esošām iespējām, draudiem, stiprām un vājām pusēm savienojumam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/339498

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties