Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:596744
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analizēt uzņēmuma ārējo vidi, t.sk.    4
1.1.  Prezentācijas    4
1.2.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību    4
1.3.  Komunikācijas ar patērētājiem    5
1.4.  Mārketinga darbības stratēģija    6
1.5.  Reklāmu, noieta stimulēšanu    7
1.6.  Tiešā pārdošana    8
1.7.  Sabiedriskās attiecības utt.    8
2.  Analizēt uzņēmuma iekšējo vidi, t.sk    9
2.1.  Uzņēmuma nodibināšanas mērķis    9
2.2.  Vadītāja komunikāciju prasme    9
2.3.  Darbinieki, personāla vadīšana    10
2.4.  Kultūra    11
2.5.  Sapulces, semināri    11
2.6.  Lietišķā dokumentācija    12
2.7.  Komunikācijas procesa organizēšana    12
2.8.  Tehniskā nodrošinājuma līmenis    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Izejot praksi Biedrībā „Sporta Attīstības Centrs” guvu lielu pieredzi strādājot ar dažādiem dokumentiem, prezentācijām, atsvaidzinot arī savas zināšanas par datora programmām, biju uz dažādiem semināriem, kur guvu pieredzi pārdošanā pa telefonu, guvu lielu pieredzi projektu rīkošanā to saskaņošanā, Biedrībā „Sporta Attīstības Centrs” strādāju jau vairāk kā pusgadu, šajā laikā arvien vairāk iegūstu jaunas zināšanas, esmu nodibinājis kontaktus ar daudzām kompānijām un firmām.
Sporta un kultūras loma mūsdienās pieaug, cilvēki no tās ir atkarīgi, Latvijā uz dotu brīdi ir divas valstiskas organizācijas, kas nodarbojas ar sporta jautājumiem, runa notiek arī par to nepilnībām, sabiedrība uzskata, ka šīs organizācijas degradē sportu nevis attīsta.
Biedrība „Sporta Attīstības Centrs” ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kurš sācis nodarboties ar sporta mecenātismu, sākumā uzņēmums rīkoja vienas vienīgas sporta spēles, tagad mūsu rīkošanas kārtībā ir visi lielie pasākumi – Spēkavīru sacensības, pasākumi, kuri notiek Rīgas svētkos, Studentu basketbola līga, protams, arī sporta spēles utt.
Mēs piedāvājam saviem klientiem vislabākos reklāmas risinājumus, izmantojot netradicionālus reklāmas veidus.
Sports un kultūra ir ļoti svarīga personības veidošanā, tā palīdz veidot veselīgu, spēku pilnu personību, uzlabo pašsajūtu. Aktīvs dzīvesveids jau no seniem laikiem ir uzsvērts kā ļoti nepieciešams, mūsu viens no mērķiem ir iesaistīt sabiedrību pašiem piedalīties pasākumos, saglabājot un uzturot formu. Biedrībai ir svarīga cilvēka labsajūta, mēs priecājamies par katru cilvēku, kurš ir aktīvs un iesaistās pasākumos.
Nobeigumā gribu uzsvērt, ka Biedrība „Sporta Attīstības Centrs” ir lieliska vieta, kur var iziet praksi, jo tiek iegūtas ļoti nepieciešamas zināšanas, kā arī iegūta vērtīga pieredze pasākumu organizēšanā. Ļoti laba vieta, kur paplašināt savu redzesloku un vieta, kur var sākt veidot savu karjeru. Strādājot šajā vietā esmu tikai ieguvis.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/596744

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties