Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:478433
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  TŪRISMA UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Tūrisma uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Tūrisma uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    5
1.3.  Tūrisma uzņēmuma darbības veidi    6
2.  TŪRISMA UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ    8
2.1.  Tūrisma uzņēmuma iekšējā vide    8
2.2.  Tūrisma uzņēmuma ārējā vide    10
2.3.  Tūrisma uzņēmuma SVID analīze    11
3.  TŪRISMA UZŅĒMUMA PRODUKCIJA, PAKALPOJUMI    14
3.1.  Tūrisma uzņēmuma kultūras tūrisma produktu piedāvājums    14
3.2.  Kultūras tūrisma produktu izmaksu veidošanās    15
3.3.  Kultūras tūrisma produktu cenu veidošanas pamatprincipi    16
3.4.  Kultūras tūrisma produktu kvalitātes un to nodrošināšanas analīze    19
4.  TŪRISMA UZŅĒMUMA PERSONĀLS UN PERSONĀLVADĪBAS PROCESI    20
4.1.  Tūrisma uzņēmuma personāla piesaistes un atlases kārtība    20
4.2.  Tūrisma uzņēmuma personāla izglītošana    21
4.3.  Tūrisma uzņēmuma personāla novērtējuma analīze    22
4.4.  Tūrisma uzņēmuma personāla motivācija    23
5.  TŪRISMA TIRGUS UN MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS ANALĪZE    25
5.1.  Patērētāju vēlmju izzināšana tūrisma uzņēmumā    25
5.2.  Tūrisma uzņēmuma mārketinga aktivitātes    26
5.3.  Tūrisma tirgus tendences un to ietekme tūrisma uzņēmumā    27
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    30
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
  GRAFISKĀ DAĻA    34
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lai gan JRTC ir salīdzinoši jauns un mazs uzņēmums, tam ir skaidri noteikti darbības virzieni un izstrādāti precīzi uzdevumi, kurus darbinieki arī ievēro.
2. JRTC atrodas ļoti labā un izdevīgā vietā. Pirmkārt, jau tas atrodas Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīcas tornī, kuru iebraucot Jelgavā nevar nepamanīt. Apkārtne ir sakopta, ainaviski skaista, kas tūristos rada patīkamu sajūtu.
3. Uzņēmumam ir divi darbības veidi – Tūrisma informācijas centrs un Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīca kā valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kas kalpo par lielisku, interesantu apskates objektu. Vairāki darbības virzieni dod iespēju strādāt plašāk, veidot jaunus, dažādus tūrisma produktus.
4. Uzņēmums pielieto vairākas modernās tehnoloģijas, lai aizvadītu informāciju līdz klientiem. Izveidotajās mājaslapās regulāri tiek ievietota jaunākā informācija, līdz ar to klientiem nav jāskatās uz novecojošu informāciju.
5. Uzņēmumā ir izveidojusies pārskatāma kultūra, ko darbinieki precīzi ievēro, tāpēc uzņēmums nesaņem sliktas atsauksmes par apkalpošanu.
6. Veidojot savus tūrisma produktus, uzņēmums cenšas aptvert pēc iespējas lielāku cilvēku segmentu, līdz ar to dodot iespēju ikvienam atrast kaut ko tieši savu vēlmju apmierināšanai.
7. Uzņēmuma stiprās puses parāda to, ka uzņēmums ir stabils, kaut gan tam nav liela pieredze, tam nebūs grūti novērst vājās puses.
8. JRTC, piedāvājot ekskursijas, pielāgojas klientu vēlmēm, līdz ar to klientam pašam mazāk ir jāuztraucas, jāpatērē savs laiks, plānojot ekskursiju.
9. Veidojot cenas tūrisma produktiem, uzņēmums orientējas uz izmaksām, kas būs nepieciešamas produkta izveidē.
10. JRTC izmanto tādu mārketinga instrumentu kā atlaidi, kas ļauj skolēniem, studentiem un pensionāriem apmeklēt torni par mazāku cenu. Tiek padomāts arī par invalīdiem, kuriem, tāpat kā pirmskolas vecuma bērniem, torņa apmeklējums ir bezmaksas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma uzņēmums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/478433

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties