Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,60 (16%)
Cena ar atlaidi*:
8,39
Pirkt
Identifikators:765114
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma dibināšanas juridiskā forma, darbības veidi un vide    6
1.1.  Uzņēmuma dibināšana    6
1.2.  Uzņēmuma mārketinga vide    7
2.  Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi    11
3.  Grāmatvedības politika    14
3.1.  Grāmatvedības uzskaites metodika    14
3.2.  Ilgtermiņa ieguldījumu uzskaites kārtība    19
3.3.  Naudas līdzekļu uzskaite    26
3.4.  Krājumu uzskaite    28
3.5.  Inventarizācija uzņēmumā    29
3.6.  Uzņēmuma konta plāns    32
3.7.  Gada pārskata sagatavošana uzņēmumā    33
3.8.  Gada pārskata galvenie finanšu rādītāji    40
4.  Pašizmaksas pamatprincipi, izmaksas, cenu veidošanas pamatprincipi    45
5.  Nodokļi    48
6.  Personāls    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Pielikums SIA „X” gada pārskats    56
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un straujāk augošajām nozarēm Kurzemē un ir uzskatāms par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Citu Latvijas reģionu un valstu iedzīvotāju viesošanās Kurzemē pašreiz sniedz nozīmīgus ienākumus Kurzemes pilsētu un rajonu ekonomikā. Kurzemē tūrisms ir nozīmīgs tāpēc, ka rada jaunas darba vietas un papildus ienākumu avotus vietējiem iedzīvotājiem, kas citās nozarēs ir daudz sarežģītāk paveicams un prasa daudz lielākus ieguldījumus. Tādēļ tūrisma pakalpojumi ar augstu pievienoto vērtību uzskatāmi par vienu no Kurzemes reģiona attīstības stratēģiskajām iespējām un prioritātēm. Kā nozīmīgākie tūrisma resursi jāmin ainavu un bioloģiskā daudzveidība, ūdeņi (upes, ezeri, avoti), meži, pļavas, purvi, īpaši aizsargājamās dabas teritorijas – rezervāti, nacionālie parki, dabas parki, aizsargājamo ainavu apvidi, dabas liegumi, kā arī atsevišķas savvaļas dzīvnieku un augu sugas.
Lai veiktu pastāvīgu reģionālo tūrisma analīzi un mārketingu, koordinētu tūrisma attīstību un popularizētu tūrisma iespējas reģionā, Kurzemes pašvaldības kopā ar tūrisma uzņēmumiem 2001.gadā izveidoja Kurzemes Tūrisma Asociāciju kas ir galvenā koordinējošā tūrisma organizācija Kurzemē, kuras mērķi ir veicināt reģionālo tūrisma attīstību, kā arī apvienot Kurzemē ieinteresētos tūrisma un citus uzņēmumus, organizācijas, privātpersonas, lai koordinētu to darbību un aizstāvētu biedru intereses noteiktu tūrisma attīstības mērķu sasniegšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse lauku tūrisma uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/765114

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties