Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:427770
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA ĒKA, TĀS PIEMĒROTĪBA TIRDZNIECĪBAS FUNKCIJU VEIKŠANAI    4
1.2.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS NOVĒRTĒJUMS    4
1.3.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA IEKĀRTOJUMS UN APRĪKOJUM    4
1.3.1.  Tirdzniecības uzņēmuma telpas, to savstarpējais izvietojums    4
1.3.2.  Tirdzniecības zāles plānojums    5
1.3.3.  Tirdzniecības procesā izmantojamās iekārtas un inventārs    6
1.4.  KASES SISTĒMAS RAKSTUROJUMA    6
1.5.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ IZSKATA NOVĒRTĒJUMS, TĀ ATBILSTĪBAS VEIKALA PROFILAM    6
1.6.  SKATLOGS, TĀ NOFORMĒJUMS    6
2.  PREČU SORTIMENTS UN PREČU KUSTĪBAS PROCESS    7
2.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA PREČU SORTIMENTA RAKSTUROJUMS    7
2.1.1.  Sortimenta struktūra    7
2.1.2.  Papildus sortiments un sezonas sortiments    7
2.1.3.  Firmas Voldemārs (Valdo) sortimenta rādītāji    7
2.2.  PREČU PIEGĀDES ORGANIZĀCIJA    8
2.2.1.  Galvenie preču piegādātāji, to izvēles kritēriji    8
2.2.2.  Preču pasūtīšanas kārtība    8
2.2.3.  Preču piegādes līgumi, to noslēgšanas kārtība    9
2.2.4.  Preču transportēšanas veids    9
2.2.5.  Preču tara, tās veidi, taras operācijas    9
2.3.  PREČU PIEŅEMŠANAS ORGANIZĀCIJA VEIKALĀ    9
2.3.1.  Preču pavaddokumenti, preču kvalitāti apliecinošie dokumenti    10
2.4.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA NOLIKTAVAS RAKSTUROJUMS, TĀS IEKĀRTOJUMS    10
2.4.1.  Noliktavas raksturojums    10
2.4.2.  Noliktavas plānojums, iekārtojums    11
2.5.  PREČU IZVIETOJUMA UN UZGLABĀŠANAS APSTĀKĻU VĒRTĒJUMS    11
2.6.  PASŪTĀMO PREČU DAUDZUMA UN PIEGĀDES LAIKA NOTEIKŠANAS KĀRTĪBA    12
2.7.  PREČU BOJĀJUMI UN ZUDUMI, TO NORAKSTĪŠANA    12
2.8.  PREČU SAGATAVOŠANA PĀRDOŠANAI    12
3.  PIRCĒJI UN TO APKALPOŠANA. REKLĀMA UN PIRCĒJU PIESAISTĪŠANA    13
3.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA MĒRĶA TIRGUS VĒRTĒJUMS    13
3.2.  „VIDĒJĀ” PIRCĒJA RAKSTUROJUMS    13
3.3.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA APTUVENĀ TIRGUS DAĻA    13
3.4.  TIRGUS IZPĒTES PAŅĒMIENI UN TIRGUS INFORMĀCIJAS IEVĀKŠANAS AVOTI, KO IZMANTO UZŅĒMUMS    13
3.5.  VIDĒJAIS PIRCĒJU SKAITS DIENĀ, TO IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    14
3.6.  REKLĀMAS DARBS TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMĀ, TĀ VĒRTĒJUMS    14
3.7.  PIRCĒJU PIESAISTĪŠANAS METODES, PAŅĒMIENI, CENU ATLAIDES, IZPĀRDOŠANAS    14
3.8.  PAPILDUS PAKALPOJUMI, GARANTIJA UN SERVISS    15
3.9.  PREČU IZVIETOJUMS TIRDZNIECĪBAS ZĀLĒ, TĀS NOVĒRTĒJUMS    15
3.10.  PIRCĒJU APKALPOŠANAS TAKTIKA UN ATTIEKSME PRET PIRCĒJIEM, TĀS NOVĒRTĒJUMS    15
4.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBA ORGANIZĀCIJA    16
4.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBINIEKI, TO PIENĀKUMI    16
4.2.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBA LAIKS, TĀ PAMATOTĪBAS    16
4.3.  IEKŠĒJI DARBA KĀRTĪBAS NOTEIKUMI    16
4.4.  MATERIĀLĀS ATBILDĪBAS ORGANIZĀCIJA    16
4.5.  DARBA DROŠĪBAS, UGUNSDROŠĪBAS, SANITĀRHIGIĒNISKO PRASĪBU IEVĒROŠANAS ORGANIZĀCIJA    17
4.6.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBĪBAS KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS IESTĀDES, TO KONTROLES OBJEKTI    17
  SECINĀJUMI    19
Darba fragmentsAizvērt

Es kvalifikācijas praksi tirdzniecība izgāju Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „ILTA-D” veikalā Nr. 10 Bebrenē. Veikals atrodas pašā Bebrenes centrā un tas savus klientus apkalpo jau 14 gadus. Tas ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kuram ir atļauts tirgoties ar pārtikas, alkoholiskajiem un atspirdzinošajiem dzērieniem, rūpniecības un saimniecības precēm, kā arī ar būvmateriāliem un mēbelēm.Tirdzniecības uzņēmuma raksturojums
Tirdzniecības uzņēmuma ēka, tās piemērotība tirdzniecības funkciju veikšanai
SIA „ILTA-D” veikals Nr. 10 ir neliels, uzņēmuma telpu kopplatība ir 165 m2. Tas sastāv no četrām nelielām telpām:
1.Noliktava, kur glabājas visa preces
2.Neliela telpa kur tiek svērta preces
3.Vadītāja kabinets
4.Tirdzniecības zāle
Pati lielākā telpa ir tirdzniecības zāle, tā aizņem par nekā pusi no visa uzņēmuma.
Es uzskatu, ka veikala telpas ir pārāk mazas priekš tik liela preču sortimenta, lai tas pilnvērtīgāk varētu strādāt tam noteikti būtu jāpaplašinās, tas būtu ērtāk gan pircējiem, gan darbiniekiem.
Uzņēmuma atrašanās vietas novērtējums
Uzņēmums atrodas Bebrenes centrā un tas galveno kārt apkalpo Bebrenes pagasta iedzīvotājus. Veikals neatrodas stratēģis svarīgā vieta, jo tas neatrodas pie nozīmīga auto ceļa, tam tuvumā nav nozīmīgu tūristu apskates punktu, kā arī tas ir tālu no pilsēta. Tā galvenais mērķis ir apkalpot vietējos iedzīvotājus, ko tas arī cenšas darīt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgzinības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/427770

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties