Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:823385
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.06.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” DARBĪBAS, IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    6
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, juridiskā forma, misija un struktūra    6
1.2.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide    8
2.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” MĀRKETINGA ELEMENTI    12
2.1.  Produkta ārējais izskats un galvenās īpašības    12
2.2.  Cenu veidošanās metodes un cenu izmantošana mārketinga aktivitātēs    13
2.3.  Sadales un pārdošanas kanāli un preces virzība līdz gala patērētājam    14
2.4.  Virzīšanas un komunikācijas metodes    16
3.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PĀRDOŠANAS PROCESA ORGANIZĒŠANA    17
3.1.  Pārdošanas sistēma, tās novērtējums un organizatoriskā struktūra    17
3.2.  Pārdošanas modelis un tā stipro un vājo pušu raksturojums    19
4.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PRODUKTA ANALĪZE    21
4.1.  Produkta mērķauditorija un tās vajadzības    21
4.2.  Pircēja pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    22
4.3.  Produkta stiprās īpašības, pārdošanas sarunu apraksts un analīze    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    30
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādē darba autors ir izvirzījis šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma “Dizains un Druka” SVID analīze liecina, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, tam ir labs serviss, laba konkurētspēja, kā arī tas ir augošs, tādejādi tam piemīt daudz stiprās puses un iespējas, protams, arī vājās un draudi, taču tie nav tik spēcīgi.
2. Aptaujas rezultāti liecina, ka “Dizains un Druka” uzņēmumu nedaudz vairāk kā puse (51.6% no respondentu kopējā skaita) to neatpazīst, tas nozīmē, ka šim uzņēmumam ir lielas iespējas attīstīties un iegūt jaunus klientus.
3. Anketēšanas gaitā respondenti norādīja, ka uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ nosaukums tiem asociējas tieši ar tiem darbības viediem, ar kuriem tas nodarbojās visvairāk.
4. Analizējot uzņēmuma struktūru, autore secināja, ka tā ir viegli saskatāma un uzņēmums nav veidots pārlieku sarežģīts.
5. Uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ SVID analīze liecina, ka uzņēmumam ir konkrētas un spēcīgas stiprās puses, tādēļ tam ir liels potenciāls kļūt vēl veiksmīgākam.
6. Uzņēmuma viena no panākuma atslēgām ir individuāla pieeja katram klientam.
7. Anketēšanas rezultātā identificēto un potenciālo klientu profils atbilst jau esošajam klientu lokam.
8. Anketēšanas rezultātā aprakstītā mērķauditorija būtiski neatšķiras sniegtā klienta profila.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1392438
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties