Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:346089
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izanalizējot SIA „Izdevniecība Rīgas Viļņi” iekšējo vidi var secināt, ka uzņēmums ir strukturēts divējādi, daļa uzņēmumu ir strukturēta orientējoties uz produktu grupām , savukārt otra uzņēmuma daļa ir strukturēta funkcionāli. Uzņēmumā kopā strādā aptuveni 270 darbinieki, no kuriem puse ir ārštata darbinieki.
Veicot SVID analīzi, top skaidrs, ka nospraustie mērķi ir sasniedzami, tikai jāpalielina mārketinga aktivitātes, lai žurnāls „Pastaiga” uzņēmumam nestu lielāku peļņu. Šis žurnāls ir unikāls ar augsto kvalitāti, ar to, ka informācija un raksti netiek pārpirkti, un, ka tā saturs ir izzinošs, nevis izklaidējošs. Žurnāla mērķtirgus ir sievietes ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
Kā produktu virzīšanas pasākums tiek izmantota gada abonentu „Pastaigas” VIP karte, tematiskie numuri un konkursi. Autors secina, ka būtu nepieciešami agresīvāki produktu virzīšanas pasākumi, jo gada abonētāju atlaižu kartes ir lielākajai daļai mediju un, lai piedalītos konkursā, nav pat jāiegādājas žurnāls. Žurnālam ir vairākas unikalitātes, taču tā virzīšanas pasākumos nav nekā unikāla. Autors uzskata, ka šo kraso starpību vajadzētu izlīdzināt, lai sasniegtu uzņēmuma nospraustos mērķus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1332850
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/346089

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties