Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:243937
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vadītāja funkcijas    4
2.  Vadītājam nepieciešamās kompetences    6
3.  Attīstības virzieni    9
3.1.  Sarunu vadīšanas tehnika    9
3.2.  Motivācijas tehnika    11
3.3.  Vadīšanas stili    12
3.4.  Komandas veidošana    14
4.  Kā ģērbties vadītājam    15
5.  vadības stili Latvijas uzņēmēju vidū    16
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

3.4. Komandas veidošana
Grupu veidošanās pamatā ir vairāki faktori:
• Piederība – sociālās saskarsmes palielina darbinieku apmierinātību;
• Palīdzība – jebkuram darbiniekam vajadzētu būt iespējai lūgt ne tikai kolēģu, bet arī vadītāja palīdzību;
• Aizsardzība – grupas (arī arodbiedrības) tiek veidotas, lai cilvēki tiktu pasargāti no netīkamiem notikumiem un prasībām;
• Komunikācija un simpātijas – grupās cilvēki var atrasties tuvāk cilvēkiem, kuri tiem simpatizē;
Grupu veidošanai ir arī negatīvie aspekti – ja grupas ir par mazām, tad var pietūkt vajadzīgo viedokļu problēmu risināšanai. Bet ja grupas ir par lielu, tad var netikt uzklausīti pilnībā visi viedokļi. Optimālais grupas dalībnieku skaits 5 – 10 cilvēki. Darbojoties grupā bieži vien laiks tiek tērēts risinot pašsaprotamus jautājumus, bet sarežģītos atstāj uz vēlāku laiku. Ļoti reti dalībniekiem ir vienāds viedoklis konkrētos jautājumos, tādējādi daudz patērējot resursus (laiku un līdzekļus).
Faktori, kas ietekmē grupas darba efektivitāti:
• Grupas skaitliskais sastāvs – optimālais ir 5 – 10 cilvēki, šādā grupā lēmumus parasti pieņem precīzāk. Svarīgākā lieta ir dalībnieku mijiedarbība.
• Grupas kvalitatīvais sastāvs – grupā ir vajadzīgi tādi dalībnieki, kas „tver problēmu kopumā” un tādi, kas pievērš uzmanību detaļām.
• Saliedētība – saliedētā grupā ir augsts ražīgums, un mazāk konfliktu, neuzticēšanās.
• Spēja risināt konfliktus – viedokļu atšķirība uzlabo darba efektivitāti.
• Grupas locekļu status un lomas – dalībniekiem ar augstāku stāžu parasti ir lielāka ietekme uz lēmumu pieņemšanu nekā zemāk stāvošiem cilvēkiem. Darba efektivitāti arī nosaka grupas locekļu izturēšanās. (3)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/243937

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties