Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:777083
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Organizācija ir kolektīvs ar identificētām robežām, normatīvu kārtību (reglamentu), noteiktu varas hierarhiju, ar komunikāciju un dalībnieku koordinācijas sistēmām (procedūrām); šis kolektīvs apkārtējā vidē eksistē uz patstāvīgiem pamatiem un nodarbojas ar darbību, kas parasti ir saistīta ar mērķu kopu; šī darbība dod rezultātus kā pašai organizācijai, tā arī tās dalībniekiem un sabiedrībai.[7,65].
Organizācija- cilvēku vai institūciju apvienība ar vienotu rīcības programmu, mērķi, uzdevumu.(Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca,2000.,114).
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa(mērķu) sasniegšanai. Lai cilvēku grupu uzskatītu par organizāciju, tai jāatbilst šādiem kritērijiem:
cilvēku grupas esamība, kuras dalībnieki strādā kopā ar nodomu sasniegt kopēju mērķi;
visiem ir viens mērķis( citiem vārdiem-vēlamais galīgais rezultāts), kuru visi grupas dalībnieki pieņem par kopēju.( Praude V., Beļčikovs J.,2001.,17).
Tātad, lai tiktu izpildīti organizācijas mērķi, visiem tās darbiniekiem ir jāstrādā pēc vienas noteiktas koncepcijas.
Organizāciju mērķi ir dažādi. Mācību iestāžu mērķis ir organizēt izglītības procesu, iekļaujoties noteiktos budžeta līdzekļu ietvaros.
Pirmsskolas izglītības iestāde ir iestāde, kurā īsteno pirmsskolas izglītību. Pirmsskolas izglītības iestādes ir vispārīgie un speciālie bērnudārzi un rotaļgrupas. Šīs iestādes var apmeklēt bērni no viena gada vecuma līdz mācību uzsākšanai skolā( ir pieņemts, ka ne ilgāk kā līdz 8gadu vecumam). (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca, 2000., 132.).
Galvenais dokuments jebkurai izglītības iestādei ir IZGLĪTĪBAS LIKUMS. Pirmās nodaļas „Vispārīgo noteikumu” 18.pantā ir teikts: „Pirmsskolas izglītība ir izglītības pakāpe, kurā notiek bērna personības daudzpusīga veidošanās, veselības stiprināšana, sagatavošanās pamatizglītības ieguvei”.(Izglītības likums,1998.).
Kā norādīts Vispārējās Izglītības likuma V. nodaļas 20.pantā, pirmsskolas izglītības programmai ir jānodrošina izglītojamā sagatavošanu pamatizglītības apguvei, aptverot:
1)individualitātes veidošanos;
2)garīgo, fizisko un sociālo attīstību;
3)iniciatīvas, zinātkāres, patstāvības un radošās darbības attīstību;
4)veselības nostiprināšanu;
5)psiholoģisko sagatavošanu pamatizglītības ieguves uzsākšanai.
Pirmsskolas izglītību apgūst bērni līdz 7 gadu vecumam.(Vispārējās izglītības likums, 1999.).
Iestādes darbu vada, koordinē un uzrauga atbilstoši likumdošanai un nolikumiem, pirmsskolas iestādes vadītāja.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Studiju pētnieciskā prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/777083

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties