Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,77 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,72
Pirkt
Identifikators:982967
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
I.  GATAVOŠANĀS PEDAGOĢISKAJAM PROCESAM MĀCĪBU PRIEKŠMETĀ SPORTS    5
1.1.  Zasas vidusskolas izglītības programmas raksturojums    5
1.1.1.  Skolas vēsture    5
1.1.2.  Skola piedāvātās izglītības programmas    7
1.1.3.  Iespēja apgūt šādas valodas    7
1.1.4.  Iespēja piedalīties šādās ārpusklases nodarbībās skolā    7
1.1.5.  Skolas tradīcijas    8
1.2.  Sporta skolotājam nepieciešamā dokumentācija un ieteicamais literatūras saraksts    8
1.2.1.  Sporta skolotājam nepieciešamā dokumentācija    9
1.2.2.  Sporta skolotājam ieteicamais literatūras saraksts    9
II.  KLASES AUDZINĀŠANAS DARBS    11
2.1.1.  Skolas audzināšanas darba plāns pa sadaļām    11
2.2.  Audzināšanas pasākums    18
2.2.1.  Audzināšanas pasākuma scenārija plāns    18
2.2.2.  Skolēnu pašvērtējuma kartes par pasākuma norisi    21
III.  DROŠĪBAS UN IZGLĪTĪBAS SEKMĒJOŠAS VIDES RAKSTUROJUMS MĀCĪBU PRIEKŠMETĀ SPORTS    23
3.1.  Drošības noteikumi sporta stundās    23
3.2.  Zasas vidusskolas sporta nodarbību drošības noteikumu analīze, pašvērtējums    26
IV.  RADOŠĀ SPORTA STUNDA    27
4.1.  Stundā jārealizē trīs uzdevumi    27
4.2.  Teorētiskais pamatojums rotaļu, spēļu pielietojumu sporta stundās    27
4.3.  Radošās stundas noformējuma plāns    27
4.3.1  Mācīt senu (līdz 19. gs. ) latviešu rotaļu    28
4.3.2.  Mācīt modernu (21. gs. ) spēli    28
4.3.3.  Kompleksi attīstīt fiziskās īpašības ar apļa treniņa palīdzību    29
4.4.  Radošās stundas vērtējuma veidlapa    31
V.  VĒRTĒŠANA PRIEKŠMETĀ SPORTS    33
VI.  DIPLOMDARBA PAŠVĒRTĒJUMS    38
Darba fragmentsAizvērt

4.2. Teorētiskais pamatojums rotaļu, spēļu pielietojumam sporta stundās
Rotaļā bērns ir ne tikai tiešā kontaktā ar citiem, bet arī uztver un pauž emocijas. Rotaļa ir kā palīgs bērna pasaules skaistināšanā, pārdzīvojums, kas liek aizmirst trūkumus un nepilnības, raizes un pārdzīvojumus, bet justies līdzvērtīgiem citiem. Bērna attīstībā ir nepieciešamas gan pozitīvas, gan negatīvas emocijas, jo tā ir gūtā pieredze. Emocijas izpaužas tādās jūtās kā patika, nepatika, prieks, bailes, pārsteigums un tās atspoguļojas mīmikā, žestos, valodā. Visu šo kopumā var redzēt tieši tad, kad bērns rotaļājas, jo bērns ir kā spogulis savām emocijām. Ir svarīgi redzēt emocionāli atklātus bērnus ar izkoptu valodu, mīmiku un žestiem, bet pieredze ir pretēja, un viens no cēloņiem ir tieši rotaļu trūkums bērnībā, jo mūsdienās liela daļa bērna brīvā laika tiek pavadīta pie datoriem, televizoriem un telefoniem.
Emocionālā pasaule ir ļoti svarīga, jo prāts bez attīstītām emocijām un pārdzīvojumiem var nodarīt tikai ļaunu. Pasaule, kurā dzīvotu cilvēki ar augsti attīstītu emocionālo sfēru un ne tik augsti attīstītu intelektu, visticamāk būtu harmoniska un skaista. Mīlestība, žēlums, kauns un spēja just līdzi emocijas, bez kurām pasaule nevar eksistēt. Sākumā emocijas palīdz attīstīties intelektam, pēc tam – harmonizē intelekta darbību. Intelektuāli augsti attīstīta pasaule bez emocionālās sfēras būtu nežēlīga. Intelektu var izmantot, ka cēliem, tā nekrietniem mērķiem. To, kā tiek izmantots intelekts, nosaka jūtas.
Emocijas mūsu dzīvi padara krāsainu un interesantu. Tās ietekmē cilvēka uzvedību, dzīvības norises un darba spējas, palielina vai samazina viņa aktivitāti. Visi izziņas procesi noris sekmīgāk, ja tos pavada noteikts emocionāls pārdzīvojums. Sevišķi spilgti tas atklājas atmiņas procesā. Informāciju, ko pavada emocionāla attieksme, labāk iegaumējam un vieglāk atceramies.
Īpaša nozīme bērna emociju attīstībā ir rotaļai. Tajā bērns ne tikai ir tiešā kontaktā ar citiem, bet arī uztver un pauž emocijas. Bērnam ir svarīgi, lai viņš kādam būtu visa pasaule.

4.3. Radošās stundas noformējuma plāns

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sporta skolotāja kvalifikācija. 5.klase”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/982967

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties