Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:506410
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA ‘’VENDEN’’ darbība    5
2.  Mārketinga loma SIA ‘’VENDEN’’    10
3.  Tiešais mārketings    11
4.  SVID analīze    13
5.  SIA ‘’VENDEN’’ mārketinga mērķi un stratēģijas    16
6.  SIA ‘’VENDEN” mērķa tirgus    18
7.  SIA‘’VENDEN’’ marketinga komunikāciju kompleksa plānošana    19
8.  SIA ‘’VENDEN’’ mārketinga aktivitātes    22
9.  Pastāvīgi veiktie darbi un uzdevumi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

1.MĀRKETINGA LOMA SIA ‘’VENDEN’’
Pasaulē mārketings kļūst aizvien pieprasītāks un efektīvāks, arī šai uzņēmumā tam ir atvēlēta liela loma, kaut gan autore veicot praksi šajā uzņēmumā noskaidroja, ka uzņēmumā nepastāv atsevišķas mārketinga nodaļas, kas nodarbojas ar mārketinga aktivitātēm, kas ir arī viens no uzņēmuma trūkumiem, bet tas ir tikai laika jautājums, jo uzņēmums pašlaik meklē mārketinga speciālistu.
Mārketings ir tas instruments, pateicoties kam uzņēmums atšķiras no citiem līdzīgiem uzņēmumiem, rada savu tēlu un piesaista patērētāju, tāpēc neieguldīt mārketingā laikā, kad valstī iestājusies ekonomiskā krīze būtu visai neapdomīgi, tāpēc arī VENDEN uzņēmums šai laikos tam pievērš uzmanību. Uzņēmums bez mārketinga aktivitātēm praktiski nav iedomājams ņemot vērā to, ka uzņēmums aizņem lielāko tirgus daļu un ir līderis šajā pakalpojumu sniegšanā, kā arī uzņēmuma viens no galvenajiem mērķiem ir saglabāt šādu tirgus situāciju. uzņēmumam nospraužot šādu mērķi, mārketings tad ir viena no būtiskākajām sastāvdaļām, jo ir aktīvi jāstrādā un jāpēta tirgus, klienti un potenciālie pircēji, it īpaši patreizējā situācijā- kad Latvijā ir krīzēs situācija, līdz ar to cilvēku pirktspēja ir samazinājusies un tā vel joprojām turpinās samazināties, daudzi klienti ir spiesti atteikties no pakalpojumiem, un lauzt sadarbības līgumus, kā arī kļūst arvien grūtāk piesaistīt jaunus klientus, jo pašlaik visu izsaka cena, nevis kvalitāte, kā tas bija pirms krīzes apstākļiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties