Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,70 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,29
Pirkt
Identifikators:315396
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings un tā loma uzņēmumā    4
2.  Reklāma uzņēmumā    5
  Reklāmas plānošana    6
  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    7
  Reklāmas mērķis    9
  Reklāmas izpēte uzņēmumā SIA „Visla-D”    10
3.  Reklāmas efektivitāte    16
  Reklāmas noteikšanas metodes    17
  Komunikatīvā metode    18
  Reklāmas efektivitātes noteikšana uzņēmumā SIA „Visla-D”    19
4.  Reklāmas efektivitātes paaugstināšana    21
  Reklāmas pilnveidošana uzņēmumā SIA „Visla-D”    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Studiju darba tēma ir “Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA”Visla D”. Darba autors izvēlējās šādu tēmu, jo tā likās saistoša, kā arī tā bija cieši saistīta ar autora praksi mārketinga programmā, augstākminētajā uzņēmumā.
Ar reklāmu cilvēks saskaras visur: lasot presi vai žurnālus, skatoties televīziju, klausoties radio, pastaigājoties pa ielu. Reklāma ir kļuvusi par būtisku mūsu dzīves sastāvdaļu. Tās nozīmīgākā funkcija ir tāda, ka tā palīdz iepazīt jaunas preces tirgū. Kādam palīdz pelnīt naudu, citiem, savukārt, palīdz to tērēt.
Reklāma parādās tur, kur konkurenti cīnās par pircējiem. Uzņēmējs ar reklāmas palīdzību var gūt fantastiskus panākumus vai arī ciest katastrofālus zaudējumus. Pats interesantākais ir tas, ka reklāmas kampaņu rezultātus paredzēt ir praktiski neiespējami.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/315396

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties