Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:630942
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Iepazīšanās ar veikalu    4
2.  Veikala tips, atrašanas vieta, darba režīms    4
3.  Apkalpošanas formas    5
4.  Pārvaldes struktūra    6
5.  Darba drošības un ugunsdzēsības noteikumi, instrukcijas, instruktāžu reģistrācijas žurnāls, tā noformēšana un vešanas kārtība    7
6.  Iekšējās kārtības noteikumi, to apstiprināšana    8
7.  Preču sortiments veikalā, sortimenta raksturojums, plānošana. Galveno preču grupu piegādātāji    9
8.  Preču sortimenta klasifikācija veikalā pa grupām, veidiem    9
9.  Preču sortimenta plānošana mainoties pieprasījumam, faktori, kas ietekmē sortimenta plānošanu. Galveno preču grupu piegādātāji veikalam    11
10.  Tehnoloģiskās iekārtas, inventārs, instrumenti veikalā, lietošanas noteikumi    12
11.  Tehnoloģisko iekārtu, inventāra, instrumentu veidi veikalā, to izmantošana noliktavās un tirdzniecības zālē    12
12.  Lietošanas noteikumi pie preču pieņemšanas, izvietošanas noliktavās, preču sagatavošanai pārdošanai, preču uzglabāšanas, pie pārdošanas    14
13.  Pārdevēja darba iemaņu apgūšana, pārdošana, pārdošanas etapi, apkalpošanas kultūra. Darba vietas sagatavošana    15
16.  Pārdevēja darba vietas iekārtošana, preču izvietošana atbilstoši preču sortimentam, apkalpošanas formām, veikala plānojumam, sanitāri-higiēniskām prasībām, preču saderībai    15
17.  Mazumtirdzniecības preču pārdošanas noteikumi. Pārdošanas etapi. Svarīgākie palīglīdzekļi pircēju apkalpošanas darbā, apkalpošanas kultūra. Svarīgākie zināšanu bloki pārdevēja darbā    16
18.  Preču pieņemšana veikalā pēc daudzuma un kvalitātes, dokumentu noformēšana. Preču saņemšana, dokumentu reģistrācija    18
19.  Dažādu preču pieņemšana veikalā pēc daudzuma un kvalitātes, iepazīšanās ar pavaddokumentiem, noformēšanas kārtību pēc preču pieņemšanas    18
20.  Iepazīšanas ar preču saņemšanas dokumentu reģistrācijas žurnālu, tā noformēšanas un vešanas kārtību    19
21.  Preču izvietošana glabāšanai noliktavās, izvietošanas noteikumi, glabāšanas režīms un noteikumi    20
22.  Preču izvietošanas veidi glabāšanai noliktavās, preču saderības ievērošana, preču glabāšanas režīms    20
23.  Preču daudzuma un kvalitātes saglabāšana, apgūstot vispārīgās higiēnas prasības par pamatu ņemot Pārtikas aprites uzraudzības likumu un ES regulu „Par pārtikas produktu higiēnu”    21
24.  Materiālās atbildības organizācija veikalā. Līgums par materiālo atbildību    22
25.  Materiālās atbildības veidi, pušu saistības. Darba devēja un darba ņēmēja pienākumi, lai nodrošinātu materiālo vērtību saglabāšanu uzņēmumā    22
26.  Līguma par materiālo atbildību noformēšana, līguma saturs.Atbildība materiālo vērtību iztrūkuma gadījumā, atlīdzināšanas kārtība    23
27.  Secinājumi    24
28.  Izmantotā literatūra    25
Darba fragmentsAizvērt

Apkalpošanas formas.

Ir 3 veida apkalpošanas formas:
1. Individuālā
Šīs veids mūsdienās ir maz izplatīts un visbiežāk tas ir mazajos privātajos veikalos. Tajā notiek tiešais kontakts pircējam ar pārdevēju, bet tas ļoti daudz aizņem laika un tāpēc veikalos var rasties rindas, kuru dēļ samazinās pircēju skaits.

2. Pēc paraugiem
Šo veidu izmanto mēbeļu veikalos, ka arī būvmateriālu, paklāju u.t.t. Šajos veikalos pircējs var pēc parauga izvēlēties preci un pēc tam to pasūtīt un tad pēc kāda laika viņam piegādās uz mājām.

3. Pašapkalpošanas
Šīs veids mūsdienās ir izplatīts visvairāk. Un tas ir visefektīvākais veids. Tajā pircējs staigā pa tirdzniecības zāli un izvēlas sev vajadzīgas preces. Pircējs var pats apskatīt jebkuru preci un tad viņam jāiet norēķināties kasē. Šīs process notiek ļoti ātri.
Daudzos veikalos tiek piedāvāti iepirkuma rati vai arī grozu.

Mans veikals pieder pie pašapkalpošanas formas. Šeit jebkurš pircējs sev var izvēlēties jebkuru nepieciešamo apģērbu un to pielaikot speciālās pielaikošanas kabīnēs. Kad viņš ir pielaikojis apģērbu, ja viņš nevēlas to pirkt, viņš var atstāt to uz speciāli izlikta stenda. Šajā veikalā uzreiz tiek izlikti vairāki izmēri, lai pircējs varētu atrast savu izmēru. Pēc pircēja vēlmēm, mēs varam viņam palīdzēt atrast nepieciešamo apģērbu pēc ārējā izskata un izmēru.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Apranga"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/630942

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties