Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,17 (18%)
Cena ar atlaidi*:
5,32
Pirkt
Identifikators:960775
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2004.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbība un vēsture    4
  Uzņēmuma vēsture    4
  Uzņēmuma darbība    5
2.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa’’ vidi ietekmējošo faktoru analīze    7
2.1.  Iekšējās vides raksturojums    7
2.2.  Ārējās vides raksturojums    13
2.2.2.  Tieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    13
2.2.2.  Netieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    19
3.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” tirgus izpēte un pieprasījums    21
4.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” SVID analīze    22
5.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” mērķauditorija    27
5.1.  Primārais tirgus    28
5.2.  Sekundārais tirgus    28
6.  Mārketinga MIX elementi pēc svarīguma pakāpes    29
6.1.  Produkts    29
6.2.  Virzīšana tirgū    30
6.3.  Sadale    32
6.4.  Cena    34
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    39
Darba fragmentsAizvērt

Kredītu tirgus Latvijā aug un paplašinās, arvien vairāk cilvēku izvēlās aizņemties līdzekļus, lai apmierinātu savas vēlmes. Ļoti aktuāla situācija Latvijā ir kredītu izraisītās inflācijas celšanās, kas ietekmē visas valsts finansiālo stāvokli. Viens no populārākajiem kredīta veidiem šobrīd ir patēriņa kredīts.
Prakses atskaites mērķis ir apkopot mācību procesā un mācību prakses gaitā iegūto informāciju, lai iepazītos ar AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbību un vēsturi, mārketinga stratēģijām un pozīciju tirgū, izpētītu tā iekšējo un ārējo vidi, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības perspektīvām.
Lai sasniegtu darba mērķi, plānots veikt šādus uzdevumus:
Apskatīt uzņēmuma AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” darbības sfēru un vēsturisko attīstību, lai izvērtētu uzņēmuma izaugsmi un attīstību pastāvēšanas gaitā.
AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” iekšējās un ārējās vides un to ietekmējošo faktoru izpēte. Mērķu un stratēģiju noteikšana, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un mārketings. "Baltijas Izaugsmes Grupa"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/960775

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties