Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,52 (19%)
Cena ar atlaidi*:
6,47
Pirkt
Identifikators:951051
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma raksturojums    3
  Viesnīcas pakalpojumi    4
  Papildus pakalpojumi    5
  SVID analīze    6
  Viesnīcas mērķagrupas    9
  Viesu cikls uzņēmumā    9
1.  Uzņemšanas dienests    11
1.1  Darbinieku amata apraksts, darba plānošana un darba grafiks, pienākumu sadale    11
1.2.  vietu rezervēšanas process    15
1.3.  Viesa reģistrācijas process un dokumentācija    16
1.4.  Viesa informācijas mape istabā    17
1.5.  Pārskatu veidi un viesa kredītu kontrole    17
1.6.  Sadarbība ar citiem uzņēmuma dienestiem    17
1.7.  Darba vietas organizācija, recepcijas izvietojums, darba vietas aprīkojums    18
1.8.  Secinājumi un priekšlikumi    18
2.  Ēdienu un dzērienu dienests    20
2.1.  Darbinieku amata apraksti, darba plānošana un darba grafiks, pienākumu sadale    20
2.2.  Viesu apkalpošanas shēma kafejnīcā un bārā    27
2.3.  Apkalpošana istabā    28
2.3.1.  Ēdienkartes raksturojums    28
2.4.  Secinājumi un priekšlikumi    29
3.  Saimnieciskais dienests    30
3.1.  Darbinieku amata apraksti, darba plānošana un darba grafiks, pienākumu sadale    30
3.2  Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības    34
3.3.  Viesnīcas veļas māja    35
3.4.  Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums    35
3.4.1.  Līdzekļu patēriņš un izmaksas    45
3.4.2.  Izplatītāj firmas, ar ko sadarbojas viesnīca    45
3.5.  Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnoloģisko iekārtu raksturojums    46
3.5.1.  Sortiments un efektivitāte    46
3.6.  Telpu uzkopšanas grafiku analīze    47
3.7.  Telpu kosmētisko remontu veikšana un interjera elementu atjaunošanas biežums    50
3.8.  Secinājumi un priekšlikumi    50
4.  Semināru centra dienests    51
4.1.  Secinājumi un priekšlikumi    51
5.  Telpas noformējuma dienests    52
5.1.  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Secinājumi un priekšlikumi    53
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcas mērķa grupas
Kā uzņēmuma mērķauditorija pārsvarā ir vietējie iedzīvotāji un tūristi, gan Latvijas, gan arī ārvalstu. Tie ir cilvēki, ka ir atbraukuši apmeklēt tūrisma apskates objektus un vēlas palikt viesnīcā uz vairākām dienām, kā arī vietējie iedzīvotāji, kuri uz kompleksu dodas ar vēlmi izmantot kādu no piedāvātajiem pakalpojumiem.
Otra mērķauditorija ir profesionālie gidi, tūrismu firmu speciālisti, kas sadarbojas ar Latvijas tūrisma firmām un vada ekskursijas gan Vidzemē, gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tādēļ īpašnieki regulāri aicina tūrisma pārstāvjus no dažādām valstīm. Kopš uzņēmums pastāv, tiek aicināti pārstāvji no Krievijas, Baltkrievijas, Lietuvas, Igaunijas un arī Latvijas.
Šobrīd dominējošais īpatsvars kompleksā ir Latvijas iedzīvotāji, domājams, ka nākamā gada laikā tiks paplašināta mērķauditorija, tādejādi piesaistot uz pusi vairāk ārzemju viesus. Kā nozīmīgu segmentu vadītāji saredz Krievijas un Igaunijas iedzīvotājus.

1. viesa pirms ierašanās posms:
Viesis uzzina iespējamo informāciju par viesnīcu „Vecgulbenes muiža”.
Viesis atsūta savu pieprasījumu.
Viesu uzņemšanas dienests ( turpmāk tekstā VUD) viesim nosūta apstiprinājuma vēstuli.
Viesis atbild uz apstiprinājuma vēstuli.
2. ierašanās posms:
Viesis ierodas uzņēmumā rezervētajā datumā.
Aizpilda reģistrācijas lapu VUD.
VUD informē viesi par iespējamajiem pakalpojumiem.
Cenu un tarifu noteikšana.
Maksāšanas veida pārbaudīšana.
VUD darbinieks izsniedz viesim istabas atslēgu.
Pavada viesi līdz numuram.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ražošanas prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/951051

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties