Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,70 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,29
Pirkt
Identifikators:890368
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  PRAKSES PIETEIKUMS    3
  IEVADS    4
  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    5
  PRAKSES UZDEVUMI    7
  PRAKSES DIENASGRĀMATA    8
1.1.  Uzņēmuma personāla politikas analīze    8
1.2.  Uzņēmuma vērtību sastādīšana    9
1.3.  Uzņēmuma mērķu apkopošana    11
1.4.  Uzņēmuma SIA „VIKTORIJA” PEST analīze    13
1.5.  Uzņēmuma SIA „VIKTORIJA” SVID analīze    15
1.7.  SIA „VIKTORIJA” misijas un vīzijas izstrāde    20
  Prakses ietvaros realizēto uzdevumu apkopojums    21
  Prakses atskaite    23
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    25
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Uzņēmums SIA „VIKTORIJA” atrodas Rīgas centrā ļoti labā vietā, kā rezultātā ērti apkalpot esošos patstāvīgos klientus, kā arī piesaistīt jaunus.
Uzņēmuma personāls ir pieredzējis, atsaucīgs, inovācijām bagāts – piedāvā klientiem pašu labāko. Personāla veiksmīgas darbības rezultātā uzņēmumam izdevies iegūt lielu skaitu patstāvīgo klientu.
Izvērtējot uzņēmuma SVID analīzi, tiek noskaidrots, ka uzņēmums ir konkurētspējīgs Latvijas tirgū, kā arī ir potenciāls, lai paplašinātu savu darbību ārvalstīs.
Uzņēmumā ir sakārtota darba vide, valda pozitīva atmosfēra starp darbiniekiem un vadību.
Uzņēmuma vadītāja veiksmīgi izstrādā uzņēmuma nākotnes plānus, kurus realizēt palīdz labs personāls. Tiek ņemti vērā darbinieku ieteikumi un priekšlikumi, kuri nodrošinātu uzņēmuma attīstību un pozitīvu nākotnes perspektīvu.
Uzņēmumā SIA „VIKTORIJA” valda visi priekšnoteikumi, lai paplašinātu savu darbību arī ārvalstīs.

PRIEKŠLIKUMI
Uzņēmumam jāsaglabā pakalpojumu kvalitāte, kas ir viens no būtiskākajiem kritērijiem, kāpēc klienti labprāt atkārtoti izvēlas sadarboties ar „VIKTORIJA” tūrisma aģentūru.
Jāattīsta darbinieku zināšanas ar dažādu izglītojošu semināru, kursu un treniņ nodarbību palīdzību, kā rezultātā iegūst ne tikai darbinieks, bet arī uzņēmums.
Personāla komandas gars jāturpina stiprināt ar dažādām ārpusdarba aktivitātēm. Rūpes par personālu, nodrošina uzņēmuma pozitīvu darbību.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Projektu vadības prakse tūrisma aģentūrā "Viktorija"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/890368

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties