Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:645172
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts un vērtējums    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    3
1.3.  Uzņēmuma pārdošanas organizācija    3
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības apraksts    9
2.1.  Uzņēmuma konkurenti un konkurētspēja    9
2.2.  Cenas, to veidošana    11
2.3.  Reklāma un tās efektivitāte    12
  PIELIKUMS    14
  Izmantotā literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Uzņēmuma apraksts

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā- SIA) „X” savu darbību uzsāka 1998.gadā, atverot savu pirmo tirdzniecības laukumu X rajona, X pagasta „X-os”. Laika gaitā, uzņēmumam attīstoties un paplašinoties, tika atvērts automašīnu tirdzniecības laukums X rajona X. Pēc diviem gadiem- 2000.gadā, uzņēmums atvēra velosipēdu tirdzniecības vietu X un auto rezerves daļu tirdzniecības vietu X rajona, X pagasta „X-os”. Līdztekus tam tika atvērts automašīnu serviss, lai varētu veikt tehnisko apkopi automašīnām, kas atvestas no Vācijas, kā arī sniegt pakalpojumus klientiem, kas iegādājas automašīnas šajā uzņēmumā, gan arī tuvējo rajonu un pagastu iedzīvotājiem.
Automašīnu piegādei no Vācijas uzņēmums izmanto savu auto treileri Scania, kā arī pieņem automašīnas komisijas tirdzniecībā.
Kopš 2005.gada SIA „X” ir iesaistījies Latvijas Dabas fonda projektā „Ziemeļgaujas ielejas aizsardzība un apsaimniekošana”. Šī projekta ietvaros uzņēmums sāka nodarboties ar lauksamniecību, lopkopību.
Apkopojot iepriekš minēto informāciju, var secināt, ka SIA „X” darbības veidi ir sekojoši:
• lietotu automobiļu un motociklu pārdošana, automobiļu apkope un remonts
• automobiļu detaļu un piederumu pārdošana,
• autotransports,
• pārējā mazumtirdzniecība specializētajos veikalos,
• lopkopība.

1.2. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra.

Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra parāda uzņēmuma nodaļu izvietojumu un savstarpējo saistību. Tā ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem. Jebkurš uzņēmums sastāv no vadošās sistēmas, kas aptver vadīšanas aparāta darbiniekus, un vadāmās sistēmas, kas realizē noteiktas funkcijas - tehnoloģiskās, komerciālās, finansiālās, drošības, grāmatvedības u.c.
Uzņēmuma SIA „X” organizatoriskā struktūra ir ļoti vienkāršs modelis- tā ir centralizētā organizācija. Uzņēmuma kolektīvu sastāda 8 darbinieki, no kuriem viens ir grāmatvedis, savukārt pārējie darbinieki strādā specializētajos veikalos un mašīnu tehniskās apkopes servisā. Uzņēmuma vara koncentrējas vienā vietā un visus lēmumus pieņem uzņēmuma vadītājs. Tādam mazam uzņēmumam kā SIA „X”, šī vienkāršā pārvaldes sistēma palīdz ekonomēt pārvaldes izdevumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties