Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,04 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,95
Pirkt
Identifikators:805215
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    5
2.  Grāmatvedības darba organizācija un vadības grāmatvedības raksturojums    12
3.  Finanšu grāmatvedības raksturojums un uzskaite    17
3.1.  Uzņēmuma aktīva un pasīva raksturojums un uzskaite    17
3.2.  Uzņēmuma ieņēmumu un izdevumu raksturojums un uzskaite    22
3.3.  Uzņēmuma gada pārskata sagatavošana un audits    24
4.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības un finansēšanas analīze    27
4.1.  Uzņēmuma darba resursu un darba samaksas raksturojumus un analīze    27
4.2.  Uzņēmuma gada pārskatu analīze    29
4.2.1.  Uzņēmuma bilances horizontālā un vertikālā analīze    30
4.2.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķina horizontālā analīze    33
4.3.  Uzņēmuma finansiālo rādītāju analīze    34
4.4.  Uzņēmuma finansēšanas analīze    47
5.  Uzņēmuma maksājamo nodokļu raksturojums un analīze    49
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Sava uzņēmuma izveidošana ir aizraujoša, tomēr prasa nopietnu sagatavošanās darbu un metodisku pieeju. Katru gadu tūkstoši cilvēku nolemj uzsākt savu biznesu, taču ne visiem tas izdodas veiksmīgi.
Idejas biznesam tiek iegūtas visdažādākajos veidos:
Nosakot (reizēm, nozogot) idejas no citu valstu pieredzes;
Radot pilnīgi jaunus risinājumus esošām problēmām;
Lasot biznesa žurnālus un avīzes, kas raksta par veiksmēm biznesā, praktiskiem padomiem un iespējām;
Apmeklējot izstādes un prezentācijas;
Klausoties radio, skatoties TV un meklējot internetā;
Pētot speciālas publikācijas par nozaru attīstību un tendencēm;
Piedāvājot papildus pakalpojumus jau esošiem produktiem;
Nosakot, kādu konkrētu potenciālo klientu vajadzību;
Pieaicinot labākos draugus vai kolēģus palīdzēt ideju radīšanā.
Dzīvotspējīga produkta vai pakalpojuma biznesa idejas izstrāde ir biznesa uzsākšanas kritiskākā daļa.
Ideja var būt unikāla - visas idejas ir unikālas tik ilgi, kamēr nesastop alternatīvu ideju. Idejas unikalitāte slēpjas apstāklī, ka ideja ir vienreizēja un neatkārtojama. Ja izdodas ģenerēt šādu ideju, tad var uzskatīt, ka ir ļoti paveicies. Vienīgais, ka uzreiz ir jāsāk domāt arī par idejas aizsardzību pret plaģiātismu.
Unikāla ideja var arī nerealizēties, ja tā nokavē attiecīgo, piemēroto brīdi. Bieži vien daudzas idejas, pat unikālas idejas, paliek tikai un vienīgi kāda indivīda prātā.
Ideja var būt aizgūta. Tieši tās idejas, ar kuru palīdzību var pelnīt naudu, tiek aizgūtas visvairāk. Idejas varbūt zināmas arī vairākiem cilvēkiem, taču ne katrs no viņiem arī izšķirsies par šīs idejas realizāciju dzīvē. Bet tas, kurš to izdarīs pirmais, arī kļūs par šīs idejas reālo īpašnieku. Tāpēc ideju aizgūšana ir normāls konkurences process. KURŠ PIRMAIS!
Ideju novērtēšanu veic pēc tam, kad idejas ir rūpīgi izanalizētas un apkopotas. Idejas var vērtēt paši vai arī piesaistīt ekspertus vai biznesa vadības konsultantus.
SIA „Ratekss” biznesa idejas pamats galvenokārt meklējams biznesa kontaktos un paziņu lokā, kā arī tendenču analīzē. Uzņēmuma dibināšanā liela loma bija paziņām, tādā veidā ideju veiksmīgi īstenoja juridiski, tas ir, dibināja SIA un tika vesta grāmatvedība, pieņemti darbā darbinieki utt., jo pašam īpašniekam nebija pietiekami pilnīgas zināšanas šajās jomās.
Savu praksi no 2008.gada 10.oktobra līdz šī gada 12.aprīlim izgāju SIA „Ratekss” ofisā, kas atrodas Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 155/1, 205.kab.
Prakses mērķis - nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas studiju programmas specializācijas kursu ietvaros, kā arī veidot un attīstīt prasmes tās pielietojot.
Uzdevumi:
1. Praktiski iepazīties ar SIA „Ratekss” darbības uzsākšanas, organizēšanas un vadīšanas principiem mikro un makrovidē.
2. Attīstīt praktiskās iemaņas uzņēmumu finanšu rādītāju un saimnieciskās darbības analīzē, plānot uzņēmuma ieņēmumus un izdevumus, kā arī sagatavot uzņēmuma budžetu.
3. Savākt un apkopot statistikas datus un citus materiālus diplomdarba izstrādei.
4. Analizējot SIA „Ratekss” darbību, izstrādāt priekšlikumus darbības efektivitātes kāpināšanai un vadības pilnveidošanai.
Pētījuma metodes:
• Intervijas ar vadītāju un personālu;
• Pirmdokumentu analīze;
• Speciālās ekonomiskās literatūras analīze.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Profesionālās prakses pārskats SIA "Ratekss"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/805215

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties