-
Profesionālās prakses pārskats
Prakses atskaite87 Ekonomika, Transports, sakari, Uzņēmējdarbība
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 6 |
| 2. | Materiāli tehniskā bāze | 12 |
| 3. | Personāls un tā vadīšana | 14 |
| 3.3. | Darba samaksas sistēma, formas un lielumu ietekmējošie faktori | 28 |
| 3.4. | Darba tiesiskās attiecības, darba līgums | 30 |
| 3.5. | Koplīgums | 34 |
| 4. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Vadīšanas funkcijas | 48 |
| 4.1. | Lēmumu pieņemšanas process | 49 |
| 4.2. | Komunikācijas formas uzņēmumā | 50 |
| 5. | Ārējā un iekšējā uzņēmējdarbības vide | 55 |
| 6. | Tirgus segmentācija. Tirgzinības kompleksa elementu raksturojums un metodes | 59 |
| 6.1. | Mērķtirgus izvēles pamatojums | 67 |
| 6.2. | Preču sortimenta raksturojums un cenas veidošana | 68 |
| 7. | Nodokļu maksājumi budžetā | 71 |
| 8. | Finansiālās darbības rezultātu analīze | 74 |
| 8.1. | Uzņēmuma gada pārskats | 76 |
| 8.2. | Latvijas Pasts gada pārskatu finansiālā analīze | 77 |
| 8.3. | SVID analīze | 82 |
| Secinājumi un priekšlikumi | 84 | |
| Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 88 |
Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumu tīklam un pasta pakalpojumiem ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī arvien pieaug to loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību. Mūsdienu pasta vidē, blakus tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, ir attīstījušās plašas darbības jomas, ieskaitot loģistiku, finanšu pakalpojumus, uz informācijas tehnoloģijām (IT) balstītus pakalpojumus, kravu pārvadājumus, muitas starpniecības darījumus, konsultācijas pakalpojumus u.c.
Pasta pakalpojumus starpvalstu līmenī sniedz pamatojoties uz Pasaules Pasta Konvenciju, Pasaules Pasta Savienības Padomes direktīvām.…
Latvijas Pasts Rēzeknes reģionālā nodaļa. Vispārīgs raksturojums. Materiāli tehniskā bāze un izmaiņas tajā gadu laikā. Personās un tā vadīšana. Darba tiesiskās attiecības, līgums, koplīgums. Darba aizsardzība, iekšējās kārtības noteikumi. Amata apraksts. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra, vadība. Uzņēmējdarbības vides raksturojums. Nodokļi. Finansiālās darbības analīze 2004.-2006.gads. SVID analīze.
- Prakses atskaite. SIA "Elektro Gaisma"
-
Prakses pārskats a/s Swedbank
Prakses atskaite24 Bankas, finanses, vērtspapīri, Ekonomika, Uzņēmējdarbība
-
Profesionālās prakses pārskats
Prakses atskaite87 Ekonomika, Transports, sakari, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
Prakses atskaite augstskolai15
-
Profesionālās prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai48
-
Profesionālās prakses pārskats"Uzņēmējdarbības uzsākšanā” uzņēmumā "Vecā maiznīca”
Prakses atskaite augstskolai15
-
Profesionālās prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbības vadībā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Profesionālās prakses pārskats uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite augstskolai36
Novērtēts!

