Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,44 (18%)
Cena ar atlaidi*:
6,55
Pirkt
Identifikators:681608
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārīgās ziņas par uzņēmumu    5
2.  Ēdināšanas zonas    6
2.1.  Alus pagrabs    6
2.2.  Alus darītava    6
2.3.  Bistro    7
2.3.1.  Ražošanas cehi un iecirkņi Bistro    8
2.3.2.  Ēdienu grupu, pieprasījuma statistika Bistro    9
3.  Konditorija    9
4.  Restorāns    10
5.  “Lido atpūtas centra “ papildpakalpojumi    11
5.1.  Banketi    11
5.2.  Ēdienu piegāde    12
5.3.  “LIDO’’ uztura skola    12
6.  Darbinieka pienākumi un uzdevumi    14
7.  Ugunsdrošība un darba drošība uzņēmumā    15
7.1.  Ugunsdrošība    15
7.2.  Darba drošība    15
7.3.  Sanitārija un higiēna uzņēmumā    16
8.  Prakses laikā veiktie uzdevumi    18
  Secinājumi    19
  Pielikumi    20
9.  Viesmīļa darba pienākumi    33
10.  Apkalpošanas tehnika    35
11.  Galda trauki un piederumi, to sagatavošana darbam    36
11.1.  Individuālie trauki    36
11.2.  Koplietošanas trauki un servēšanas piederumi    37
11.3.  Glāžu sortiments    38
12.  Prakses laikā veiktie uzdevumi    40
  Secinājumi    43
  Pielikumi    44
  Ievads    59
13.  Vispārīgās ziņas par uzņēmumu    60
16.  Servisa Koncepti    61
15.  Personāla apraksts    65
15.1.  Nodaļu funkcijas    65
15.2.  Viesu uzņemšanas dienesta apraksts    67
15.2.1.  Viesa ciklsviesnīcā    68
15.3.  Saimniecības nodaļas apraksts    69
15.3.1.  Istabenes pienākumi    70
15.3.2.  Numura uzkopšanas kārtība    70
19.2.3.  Tīrīšanas līdzekļi    71
16.  Istabas un apartamenti    73
16.1.  Standarta istaba    73
16.2.  Augstākās klases istabas    74
16.3.  Biznesa klases istabas    75
16.4.  Ģimenes istabas    76
16.5.  Luksa istabas    77
16.6.  Prezidenta apartamenti    78
17.  Konferences un pasākumi    79
18.  Restorāni un bāri    79
19.  Papildus pakalpojumi    79
19.1.  Olympic Voodoo Casino    80
19.2.  Latvija Shopping Arcade    80
19.3.  ESPA Rīga    80
20.  Ugunsdrošība un darba drošība uzņēmumā    81
20.1.  Ugunsdrošība    81
20.2.  Darba drošība    83
20.3.  Sanitārija un higiēna uzņēmumā    84
21.  Prakses laikā veiktie uzdevumi    85
  Secinājumi    86
  Pielikumi    87
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Ražošanas process “Lido Atpūtas centrā” notiek organizēti, balstoties uz tehnoloģiskajām kartēm un komandas darbu. Ražošanas procesā tiek izmantotas kvalitatīvas sastāvdaļas, produktus cenšas iepirkt no vietējiem zemniekiem un ražotājiem. Ēdienus gatavo profesionāļi ar ilggadēju pieredzi, darbinieku kvalifikācija regulāri tiek paaugstināta, dodot tiem iespēju apmeklēt dažādas lekcijas par ēdiena gatavošanu. Ēdienu klāsts nepārtraukti tiek paplašināts un tiek attīstītas, jau esošo ēdienu tehnoloģiskās kartes. Uzņēmumā, tiek ievērotas un stingri uzraudzītas higiēnas normas un drošības noteikumi.
Kā pārskatā tika minēts, šajā uzņēmumā, tika nostrādāti trīs gadi, šajā laikā bija iespēja iepazīt “Lido Atpūtas centra” plašo ēdienu klāstu un unikālās ēdiena gatavošanas metodes, un šīs prakses ietvaros, tika nolemts paplašināt savas zināšanas par ēdieniem, kas tiek gatavoti “Lido Atpūtas centrā”. Tas arī tika izdarīts, prakses laikā tika iegūta nenovērtējama pieredze dažādu jaunu ēdienu gatavošanā, kā, piemēram, deserti un salāti.
Bija patīkama darba un prakses vadītāju pozitīvā attieksme prakses vietā, viņi bija gatavi, palīdzēt apgūt jaunas prasmes, un celt kvalifikāciju, ļaujot man strādāt kopā ar darbiniekiem, kuriem ir zināšanas, tādējādi salīdzinoši īsā laika periodā tika iegūta nozīmīga darba pieredze, kas noteikti noderēs nākotnē.
Strādājot šajā uzņēmumā, tika iemācīts, cik svarīgs ir komandas darbs. Tas ļauj uzņēmumā “Lido” ikdienā apkalpot, tik daudz klientus un nodrošināt tiem vērienīgo ēdienu klāstu, saglabājot nemainīgu ēdiena kvalitāti.
“Lido” ir unikāls Latvijas uzņēmums, kas strauji attīstās, gan Latvijā, gan Eiropā. Tas ir uzņēmums ar lielām ambīcijām un mērķiem, manuprāt, Lido ir uzņēmums, kurš varētu kalpot par paraugu citiem, gan Latvijas, gan Eiropas ēdināšanas uzņēmumiem.
Uzskatu, ka šajā uzņēmumā ēdiena gatavošanas prakse tika izieta, veiksmīgi un noteikti varētu “Lido” ieteikt arī citiem studentiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses pārskats uzņēmumā "Radisson Blu Latvija" un "Lido"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/681608

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties