Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:133394
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darbības un attīstības apraksts    2
  Piedāvātais produkts    3
  RTKIC organizatoriskā struktūra    4
  Reklāmas pasākumu raksturojums    5
  Speciālistu darba ar klientiem raksturojums    6
  Likumu un nodokļu raksturojums    7
  Attīstības perspektīvas ES    8
  Prakses vadītāja atsauksme    9
Darba fragmentsAizvērt

Centrs kā tāds ir dibināts (Izveidots tā nolikums) 2001. gada 18. decembrī, bet reālā
centra darbība sākusies nākamā gada pavasarī, kad arī atvērts tūrisma informācijas centrs
(TIC) Rātslaukumā 6, kas ir arī centra galvenā mītne. Šodien, labākai centra darbībai,
papildus ir izvietoti TIC-i Rīgas Starptautiskajā Autoostā, Centrālajā Dzelzceļa stacijā, kā
arī Smilšu ielā 4. Centrs nodarbina 23 cilvēkus, no kuriem 10 ir konsultanti, cilvēki, kas ir
tiešā saskarē ar klientiem – tūristiem, vai citiem tūrisma informācijas meklētājiem.
Centra darbība nemitīgi pilnveidojas, bet pamati paliek nemainīgi – tiek izsniegta ar
tūrisma iespējām saistīta informācija. Centram ir sadarbības līgumi ar vairāk nekā 50
viesnīcām Rīgā un Jūrmalā, 55 ar tūrismu saistītiem uzņēmumiem, organizācijām, kas
paplašina centra piedāvāto tūrisma iespēju un pakalpojumu klāstu plašāku un
daudzveidīgāku. Centrā ir saņemami bezmaksas izdales materiāli par pārstāvētajām firmām
un to piedāvājumu tūristiem. Centrā operatīvi notiek „pareizā virziena” norādīšana
tūristiem, naktsmītņu atrašana un rezervēšana, informēšana par transporta kustības
maršrutiem un atiešanas laikiem, protams, tūristus arī interesē izklaides iespējas,
apskatāmie objekti, uzmanība tiek pievērsta gidu pakalpojumiem, arī iespējām iepirkties
vietējos veikalos u.c. Par visu izsniegto informāciju un apmeklējumu regulāri tiek apkopoti
dati un veidota statistika, kuru analizējot tiek nosprausti mērķi turpmākai darbībai. Runājot
par attīstības dinamiku, skaitļi runā paši par sevi – 2002. gadā apkalpoti 39786, 2003. gadā
apkalpoti 70077, bet 2004. gadā 99531 tūristi. Kā redzat, pieaugums katru gadu ir
ievērojams un ir prognozēts, ka arī šogad apmeklētāju skaits būs pieaudzis par vēl vismaz
20000 apmeklētāju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1139321
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties