Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:393736
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1.  Uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums    5
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozarē    6
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējo tirgos, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    7
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    8
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā    9
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    11
2.  Uzņēmuma vadība    13
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    13
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes uzņēmumā    14
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    15
2.4.  Pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes uzņēmumā    16
2.5.  Stratēģiskais vadīšanas process uzņēmumā    17
2.6.  Investīciju virzieni un to efektivitāte uzņēmumā    21
2.7.  Uzņēmumā realizētie projekti    21
2.8.  Uzņēmuma kontroles vide, tās elementi    22
2.9.  Uzņēmuma kvalitātes vadības procesi uzņēmumā, to ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem    23
3.  Personāla vadība uzņēmumā    26
3.1.  Uzņēmumā strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs, problēmas    26
3.2.  Personāla politika uzņēmumā    27
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, virzīšanas pa karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā    28
3.5.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā    32
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    37
4. 1.  Uzņēmuma mārketinga vide    37
4.2.  Mārketinga galvenie elementi    38
4.3.  Uzņēmuma tirgus segments    42
4.4.  Produkta pozicionēšanas tirgū analīze    43
4.5.  Pakalpojuma dzīves cikla analīze, jaunu produktu izstrādāšanas un ieviešanas tirgū analīze    44
4.6.  Tirgus izpētes procesu analīze    46
4.7.  Saskarsmes stratēģija uzņēmumā, saskarsmes procesa elementu pielietojums    47
4.8.  Cenu politika uzņēmumā    48
4.9.  Uzņēmuma darbība, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    49
4.10.  Produkcijas realizācijas kanālu izpēte un analīze    51
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    53
5.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    53
5.2.  Ārējie finansēšanas avoti    54
5.3.  Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze    55
5.4.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu instrumentus    56
5.5.  Operatīvās, finanšu analīzes, kombinētās sviras uzņēmumā izpēte un analīze    58
5.6.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksu un vidēji svērto kapitāla cenu analīze    61
5.7.  Uzņēmuma maksātie nodokļi, nodevas un obligātās iemaksas    62
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    67
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
SIA „Grifs AG” prakses pārskatā tika izpētīta un izanalizēta vide, kurā uzņēmums darbojas, raksturota uzņēmuma vadība, izpētīta un aprakstīta personāla vadība un mārketinga politika, kā arī izanalizēti uzņēmuma darbības rādītāji un finansēšanas politika. Darba rezultātā tika nonākts pie šādiem secinājumiem:
1. SIA „Grifs AG” šobrīd ir viens no vadošajiem apsardzes uzņēmumiem Latvijā, kura klientu loks un apsargājamo objektu skaits ar katru gadu palielinās ne vien Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētas.
2. Pašreizējās ekonomiskās situācijas ietekmē apsardzes pakalpojumi kļūst arvien pieprasītāki, apsardzes un drošības nozares nozīme pieaug līdz ar noziedzības līmeņa palielināšanos.
3. Latvijā nav objektīvu apsardzes pakalpojumu tirgus apjoma vērtējumu, jo ir uzņēmumi, kas strādā tikai tehniskās apsardzes sfērā vai tikai fiziskās apsardzes sfērā, līdz ar to, šie uzņēmumi nav vienādi vērtējami.
4. 2010. gadā kopumā SIA „Grifs AG” darbību raksturojošie rādītāji vērtējami pozitīvi, jo tehniskās apsardzes objektu pieaugums sastāda 41 %, fiziskās apsardzes objektu skaits ir palielinājies par 5 %.
5. SIA „Grifs AG” ir veiksmīgi izvēlēta organizatoriskā struktūra – funkcionālā struktūra, kur katra departamenta vadītājs ir tiešā saskarsmē ar visām darbībām, kas notiek uzņēmumā, līdz ar to tiek vienkāršots kontroles mehānisms un skaidri ir definēti katra darbinieka pienākumi un atbildība.
6. Nepārtraukti tiek strādāts pie tā, lai uzņēmumā tiktu veidota pozitīva iekšējā komunikācija, lai ikviens darbinieks tiktu informēts par visām uzņēmumā pastāvošajām aktualitātēm.
7. SIA „Grifs AG” ir skaidri noteikts stratēģiskais virziens, definējot uzņēmuma mērķi, misiju un vērtības.
8. Uzņēmumā ir radīta īpaša kontroles sistēma, kas motivē darbiniekus strādāt uzņēmuma mērķu sasniegšanai, tajā pašā laikā nodrošina vadītāju ar atgriezenisko saiti un parāda, kā darbinieks pilda savus pienākumus.
9. No citiem apsardzes uzņēmumiem SIA „Grifs AG” atšķiras ar sniegto pakalpojumu augsto kvalitāti un darbinieku kompetenci, jo regulāri tiek strādāts pie katra darbinieka iesaistīšanas Kvalitātes vadības sistēmas, atbilstoši ISO 9001:2008 standarta prasībām, uzturēšanā un pilnveidošanā.
10. Uzņēmumā nepārtraukti tiek strādāts pie personāla politikas pilnveidošanas un uzlabošanas, balstoties uz adekvāta atalgojuma piemērošanu, attīstības un karjeras izaugsmes iespējām, kā arī veselīgu un drošu darba vidi.
11. SIA „Grifs AG” izveidotā darbinieku motivācijas sistēma ir plaša un efektīva, taču valstī pastāvošās ekonomiskās situācijas rezultātā, dotajā brīdī tā ir iesaldēta.
12. Uzņēmums lielu nozīmi piešķir darbinieku kvalifikācijas celšanai, regulāri ieguldot līdzekļus personāla dalībai dažādos kursos un semināros.
13. SIA „Grifs AG” saviem klientiem piedāvā salīdzinoši plašu pakalpojumu klāstu, tajā skaitā iekļaujot unikālus produktus, ko nepiedāvā citi apsardzes uzņēmumi.
14. Nozīmīgākās produkta virzīšanas tirgū metodes ir izstrādāta uzņēmuma preču zīme, kā arī plaša un saturīga uzņēmuma mājas lapa.
15. SIA „Grifs AG” aktīvi darbojas sabiedrisko attiecību jomā, ievērojot Latvijas iedzīvotāju intereses, un ir sociāli atbildīgs uzņēmums ikvienā darbības sfērā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties