Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:896884
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016.g. - 2017.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  LITERATŪRAS APKOPOJUMS    4
1.1.  Mārketinga komunikācijas veidi un to raksturojums mazumtirdzniecībā    4
1.2.  Reklāma kā mārketinga komunikācijas veids    9
1.3.  Produkta realizācijas veicināšana un sabiedriskās saskares    13
2.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    19
2.1.  Uzņēmuma raksturojums un SVID analīze    19
2.2.  Mārketinga kampaņas „Gatavojam Itāliski” analīze    24
2.3.  Padziļinātā intervija    30
Darba fragmentsAizvērt

Ārējā komunikācija.
Fasādes baneri. Kampaņas laikā tika izvietoti fasādes baneri uz diviem „SKY” lielveikaliem – Krasta ielā 56 un Duntes ielā 19a, uz kuru ēkām jau sākotnēji ir izvietotas speciālas konstrukcijas šādu baneru izvietošanai. Abiem pārējiem lielveikaliem šādu konstrukciju nav. Kā baneru izvietošanas mērķis tika uzstādīts – patērētāju informēšana par kampaņas norisi lielveikalos.
Galvenais uzsvars, veidojot dizainu, likts uz gatavu produktu, ko raksturo arī kampaņas sauklis, tiek norādīts kampaņas periods, Itālijas ēdienu raksturojošās frāzes asociatīvi veidotas kā ēdienu garaiņi. Dizainā, veidojot saukli, izmantotas arī Itālijas karoga krāsas. Veidojot vides baneri, jāņem vērā tas, lai šī informācija tiktu nolasīta, jo šādi baneri tiek aplūkoti patērētājam, pārsvarā, pārvietojoties ar auto garām lielveikalam. Nedrīkstētu izmantot pārāk daudz teksta, arī burtu lielumam jābūt salasāmam no attāluma. Tā kā informācijas daudzums uz šāda veida reklāmas materiāla ir ierobežots, ir jāizvērtē svarīgākais, kas tieši raksturo šo kampaņu un ko uzņēmums vēlas savam patērētājam pateikt.Vides baneru izmaksas sastāda Eiro 735.17, ko veido gan reklāmas materiāla ražošana, kā arī montāža un demontāža.
Baneri pie ieejas. Uz šo kampaņu tika veidoti arī reklāmas baneri, kas tika izvietoti pie trijām „SKY” lielveikalu ieejām – Ulmaņa gatvē 122, Biķernieku ielā 120b un Krasta ielā 56. Tā kā „SKY” lielveikals Duntes ielā 19a atrodas iepirkšanās centra „SKY&MORE” telpās, tur šāda ieejas banera izvietošana nepastāv. Ieejas baneru dizains tika veidots tieši tāds pats kā vides baneriem, tā izvietošana pie lielveikalu ieejām pilda informējošās reklāmas funkcijas par veikalā esošo kampaņu, turklāt, lielveikalu ieeja ir ļoti labi pamanāma visiem „SKY” pircējiem. Ieejas baneru izmaksas sastāda Eiro 201.25, ko veido gan reklāmas materiāla ražošana, kā arī montāža un demontāža.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/896884

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties