Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:495984
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Vērojuma rezultātu atspoguļojums    4
Darba fragmentsAizvērt

Secinājums.
Sarunā ar skolotāju noskaidrojās, ka skolēnu individuālo vajadzību noskaidrošanai skolotāja izmanto pārbaudes darbus, kā arī tās atklājas diskusiju veidā, mācību procesa laikā. Sākumskolas skolēnu vecuma posma īpatnība ir tā, ka skolēni ir bez aizspriedumiem un atklāti.
Veicot savu prakses uzdevumu, vērojot mācību procesus skolā, esmu nākusi pie atziņas, ka valsts mērogā ir prasības pedagogiem nodrošināt mācību procesus pēc jaunās kompetenču pieejas, bet valsts nav nodrošinājusi skolas, gan ar aprīkojumu, gan nav radīta atbilstoša vide, lai spētu vadīt mācību stundas pēc jaunajām prasībām. Piemēram manis vērotā klase nav aprīkota ar interaktīvo tāfeli, ar kuru varētu radoši strādāt izmantojot soma.lv piedāvātās IT tehnoloģiju iespējas. Tāpat manas klases telpa ir ļoti maza, bet skolēni ir daudz, tādējādi samazinot klasē skābekļa daudzumu, kas ļauj bērnam būt mundram. Arī skolotājam bezgaisa telpā ir grūti strādāt, grūti domāt, tāpat, kā skolēniem, nāk miegs. Patstāvīgi turēt klasē vaļā logu arī ir veselībai kaitīgi, var saaukstēties, vai sapūst bērniem muguras. Stundu traucē, blakus klasē notiekošā mūzikas stunda, kuru labi var dzirdēt.
Novēroju, ka dienas sākumā skolēni ir mierīgi un attapīgi, bet uz dienas beigām, jau pēc trešās mācību stundas, pirms pusdienām skolēni ir nepacietīgi, nevar sagaidīt pusdienas, bet pēc pusdienām, viņi ir saguruši, nespēj koncentrēties un vairs tik labi stundās nestrādā.
Novēroju, ka skolotājiem būtu nepieciešama profesionālā pilnveide. Prakses laikā netiku novērojusi, ka skolotāja tiktu uzstādījusi stundas mērķi un iepazīstinājusi skolēnus ar sasniedzamajiem rezultātiem, kā arī saņemtu atgriezenisko saiti. Ne visās stundās redzēju skolēncentrētu pieeju mācību procesa vadībā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties