Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:927825
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
  Iepazīstināšana ar uzņēmumu. Darba drošību un iekšējās kārtības noteikumiem   
2.  Viesu apkalpošana   
  Apkalpojošā personāla nepieciešamo īpašību pielietošana   
  Viesmīļu pienākumu izpilde   
  Prasme piedāvāt pakalpojumu   
  Darbs kolektīvā   
3.  Darbs ar viesiem   
  Vietu rezervēšanas kārtība   
  Viesu sagaidīšana, apsēdināšana un izvietojums pie galdiņa   
  Ēdienkartes un dzērienkartes pasniegšanas kārtība   
  Pasūtījumu pieņemšana un nodošana uz virtuvi   
  Dzērienu pasniegšanas noteikumi   
  Ēdienu pasniegšanas noteikumi   
  Nestandarta situācijas un risinājumi   
  Norēķini ar viesi   
  Viesu pavadīšanas noteikumi   
4.  Galda klāšanas pamatprincipi   
  Sagatavošanās darbam   
  Tirdzniecības zāles sagatavošana viesu uzņemšanai   
  Servantu un palīgratiņu sagatavošana   
  Galda piederumu veidi, atšķirības, prasības un sagatavošana darbam   
  Galda trauku veidi, koplietošanas un individuālās lietošanas piederumi, prasības, atšķirības un sagatavošana darbam   
  Glāžu sortiments, izmēri, pielietojums, izgatavojamais materiāls, sagatavošana darbam   
  Galda veļa, materiāls, izmēri, kopšana   
  Salvešu veidi, locījumu veidi un to nozīme   
5.  Galda klājumu veidi   
  Galda klāšanas secība un noteikumi   
  Tējas un kafijas galds   
  Brokastu galds   
  Pusdienu galds   
  Vakariņu galds   
  Svētku un svinību galdi   
6.  Secinājumi   
7.  Priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Svētku un svinību galdi
Viesnīcā Jūrmala SPA tiek piedāvāti trīs banketu veidi, no kuriem var izvēlēties, kurš viesim būs vispiemērotākais:
Bankets ar pilnu viesmīļu apkalpošanu – galdu klāj atbilstoši ēdiena un dzēriena kartēm. Uz vienu viesi jārēķina 90 – 110 cm vietas pie galda. Galda kartes novieto 2 cm virs dakšām. Uz galda novieto garšvielu traukus (1 trauks uz 4 viesiem). Novieto ziedu kompozīcijas uz galdiem, tās nedrīkst būt pārāk lielas un nedrīkst pārsniegt 30 cm augstumā. Salvešu locījumu izvēlas ņemot vērā galda kompozīcijas un glāžu augstumu. Īsi pirms viesu ierašanās salej aperatīvus. Sagatavo kanapē maizītes, riekstus, augļus, ja tādus ir paredzēts piedāvāt pie aperatīviem.
Furšetes tipa apkalpošana – klājot galdu atstāj brīvu galda malu (5-10 cm), pie galdautiem piestiprina galda svārkus. Uz galda novieto auksto uzkodu šķīvjus.
Pa labi no šķīvjiem novieto uzkodu piederumus, ietītus auduma salvetē. Pa kreisi no šķīvjiem novieto salocītas salvetes. Galdu kārto ar paaugstinājumiem un dekoriem, galda vidū novieto galveno kompozīciju. Zālē jābūt uzklātiem galdiem priekš netīrajiem traukiem. Atsevišķi novieto smēķētāju galdu uz kura novieto pelnu traukus, šķiltavas, glāzes, ūdeni, salvetes. Atsevišķi uzklāj deserta galdu, uz kura atrodas kafijas tases, piens, cukurs, deserta šķīvji, deserta piederumi. Atsevišķi tiek uzklāti bāra galdi ar dzērieniem. Sagatavo „welcome drinks” glāzes. Uz galda novieto ēdienus tā lai tie atkārtotos aptuveni ik pēc metra. Ja iespējams ēdienus izvieto spoguļattēlā, skatoties no galda centra. Koplietošanas traukus uz paaugstinājuma novieto galda vidū. Pie visiem ēdieniem novieto koplietošanas piederumus.
Bankets ar daļēju viesmīļu apkalpošanu – saklāj galdus atbilstoši ēdienu un dzērienu kartei. Galda karšu, garšvielu trauku, ziedu kompozīciju, salvešu izvietojums ir tāds pats kā banketien ar pilnu viesmīļu apkalpošanu. Sagatavo „welcome drinks ” glāzes. Īsi pirms viesu ierašanās salej aperatīvus. Sagatavo kanapē maizītes, riekstus, augļus, ja tādus ir paredzēts piedāvāt pie aperatīviem. Pirms viesu ierašanā uz galdiem uzliek aukstās uzkodas un dzērienus. Ēdieniem un dzērieniem uz galda jāatkārtojas tā, lai katrs varētu tiem ērti piekļūt.

Secinājumi
• Secinu, ka prakses laikā apguvu jaunas zināšanas un pilnveidoju jau skolā iegūtās.
• Prakses laikā ieguvu daudz jaunas paziņu gan no ēdināšanas dienesta, ofisa, gan no uzņemšanas dienesta. Domāju, ka arī turpmāk tas labi sekmēs tālāko
darbu viesnīcā.
• Kolēģi bija ļoti saprotami un elastīgi kas uzlaboja un lika stimulēt manu darbu.
• Uzskatu , ka šī bija pareizā prakses vietas izvēlē.
• Sapratu un apguvu svarīgākās lietas, kas ietekmē uzņēmuma kvalitāti un darbu

Priekšlikumi
• Iesaku restorānam mainīt vietu kur parasti tiek pulētas glāzes
• Iegādāties recepcijai klusāku un ērtāku sildītāju kas varētu netraucēt darbu
• Iesaku restorānam vairāk taupīt izejvielas
• Neatļaut praktikantiem un viesmīļiem lietot sulu automātus

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite viesmīlībā "Hotel Jūrmala Spa"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/927825

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties