SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba autors veicot prakses laikā dotos uzdevumus un rakstot prakses atskaiti nonācis ir pie sekojošiem secinājumiem:
1. Uzņēmuma darbiniekiem vairāk skatoties uz restorāna darbiniekiem, nav pietiekami lielas attīstības iespējas, kas ir slikti tieši uzņēmuma restorāna servisa ziņā.
2. Prakses laikā tika secināts, ka uzņēmuma restorāna darbiniekiem, dažkārt nav motivācijas strādāt uzņēmumā, jo attalgojums un citas lietas nav attbilstošas tam, ko darbinieks sagaida no uzņēmuma.
3. Uzņēmumam trūkst popularizējošas reklāmas, kas veicinātu uzņēmuma popularitāti un uzņēmuma atpazīstamību ārvalstīs.
4. Uzņēmums Maritim Park Hotel Riga ir konkurētspējīgs savā nozarē un ir izpelnījies atzinību ne tikai, Latvijā, bet arī ārvalstīs.
5. Uzņēmuma pakalpojuma klāsts ir pietiekami plašs un uzņēmuma spēcīgākā vieta ir tieši konferenču pasākumu rīkošana. Viesnīcā Maritim Park Hotel kopā atrodas 9 konferenču zāles. Tomēr uzņēmuma pakalpojumu klāsts varētu būt plašāks.
6. Viesnīcai Maritim Park Hotel Riga ir diezgan stabili ienākumi un finansiāla situācija, uzņēmums vairāk pelna uz konferenču un banketu svinībām, kā arī no restorāna un ēdināsanas dienesta. Uzņēmumam, pēdējā gada laikā izmaksas ir palielinājušās, salīdzinot ar ienākumiem.
7. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra ir skaidri un labi pārskatāma un organizēta, katrs dienesta vadītājs ir attiecīgi atbildīgs par katra dienesta darbiniekiem un dienestā notiekošo.
…