Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:439930
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums    1
1.1.  Organizatoriskā struktūra    2
1.2.  Pārdošanas organizācija    2
2.  Sortiments    3
3.  Uzņēmuma preču pircēji / klienti    8
4.  Konkurētspēja    8
5.  Novērtējums uzņēmuma darbībā reklāmas jomā un priekšlikumi tās pilnveidošanai    9
5.1.  Uzņēmuma mārketings un reklāmas vieta tajā    9
5.2.  Reklāmas organizācijas process    9
5.3.  Reklāmas izmaksu plānošana    9
5.4.  Reklāmas līdzekļu izvēle un izmantošana    9
5.5.  Reklāmas efektivitātes vērtēšana    10
5.6.  Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi    10
5.7.  Priekšlikumi darbības pilnveidošanai    10
Darba fragmentsAizvērt

5.6. Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi:
Pirmais un galvenais secinājums ir tāds, ka prakses laikā varēja manīt uzņēmuma profesionalitāti. Katra darbības joma darbojās pārliecinoši.
Līdz ar to arī dotos prakses uzdevumus, protams, pateicoties ļoti atsaucīgajam darba kolektīvam, bija ļoti viegli izpildīt. Lai gūtu atbildes uz visiem nepieciešamajiem jautājumiem, varēju droši vērsties pie attiecīgajiem speciālistiem.
5.7. Priekšlikumi darbības pilnveidošanai:
Ņemot vērā uzņēmuma lielo darba pieredzi, arī reklāmas jomā un reklāmas veidu plašo izmantošanu, ir visai grūti atrast kādu papildus priekšlikumu darbības pilnveidošanai.
Bet viens no priekšlikumiem varētu būtu vairāk izstrādāt/izvietot preču reklāmas vai dažādas reklāmas akcijas sociālo portālu vidē, vai iesaistīt sociālo tīklu publiku kādā konkursā, kura rezultātā viņi dalās ar kādas preces publicēto reklāmu.
Tomēr šī brīža jaunā paaudze lielāko daļu no jaunās informācijas iegūst lietojot tieši šos dažādos sociālos portālus. Un, protams, sabiedrībai aizvien vairāk pārceļoties uz interneta vidi, aizvien mazāk aktuālas kļūst reklāmas TV, izņemot, ja reklāmas tiek izvietotas, šobrīd strauju popularitāti ieguvušajā interneta televīzijā vai pārraižu laikā. Tāpat mazāk aktuālas kļūst reklāmas radio ēterā, jo aizvien vairāk cilvēki radio vietā izvēlās tiešsaistes mūzikas straumēšanas servisus, kur klausās sev tīkamo mūziku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties