Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Prakses atskaite uzņēmumā "Eugesta un partneri"-
Prakses atskaite uzņēmumā "Eugesta un partneri"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums | 1 |
1.1. | Organizatoriskā struktūra | 2 |
1.2. | Pārdošanas organizācija | 2 |
2. | Sortiments | 3 |
3. | Uzņēmuma preču pircēji / klienti | 8 |
4. | Konkurētspēja | 8 |
5. | Novērtējums uzņēmuma darbībā reklāmas jomā un priekšlikumi tās pilnveidošanai | 9 |
5.1. | Uzņēmuma mārketings un reklāmas vieta tajā | 9 |
5.2. | Reklāmas organizācijas process | 9 |
5.3. | Reklāmas izmaksu plānošana | 9 |
5.4. | Reklāmas līdzekļu izvēle un izmantošana | 9 |
5.5. | Reklāmas efektivitātes vērtēšana | 10 |
5.6. | Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi | 10 |
5.7. | Priekšlikumi darbības pilnveidošanai | 10 |
5.6. Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi:
Pirmais un galvenais secinājums ir tāds, ka prakses laikā varēja manīt uzņēmuma profesionalitāti. Katra darbības joma darbojās pārliecinoši.
Līdz ar to arī dotos prakses uzdevumus, protams, pateicoties ļoti atsaucīgajam darba kolektīvam, bija ļoti viegli izpildīt. Lai gūtu atbildes uz visiem nepieciešamajiem jautājumiem, varēju droši vērsties pie attiecīgajiem speciālistiem.
5.7. Priekšlikumi darbības pilnveidošanai:
Ņemot vērā uzņēmuma lielo darba pieredzi, arī reklāmas jomā un reklāmas veidu plašo izmantošanu, ir visai grūti atrast kādu papildus priekšlikumu darbības pilnveidošanai.
Bet viens no priekšlikumiem varētu būtu vairāk izstrādāt/izvietot preču reklāmas vai dažādas reklāmas akcijas sociālo portālu vidē, vai iesaistīt sociālo tīklu publiku kādā konkursā, kura rezultātā viņi dalās ar kādas preces publicēto reklāmu.
Tomēr šī brīža jaunā paaudze lielāko daļu no jaunās informācijas iegūst lietojot tieši šos dažādos sociālos portālus. Un, protams, sabiedrībai aizvien vairāk pārceļoties uz interneta vidi, aizvien mazāk aktuālas kļūst reklāmas TV, izņemot, ja reklāmas tiek izvietotas, šobrīd strauju popularitāti ieguvušajā interneta televīzijā vai pārraižu laikā. Tāpat mazāk aktuālas kļūst reklāmas radio ēterā, jo aizvien vairāk cilvēki radio vietā izvēlās tiešsaistes mūzikas straumēšanas servisus, kur klausās sev tīkamo mūziku.
…
Saturs 1. Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums...... 1 1.1. Organizatoriskā struktūra:................................................. 2 1.2. Pārdošanas organizācija:................................................. 2 2. Sortiments........................................................................... 3 3. Uzņēmuma preču pircēji / klienti..................................... 8 4. Konkurētspēja..................................................................... 8 5. Novērtējums uzņēmuma darbībā reklāmas jomā un priekšlikumi tās pilnveidošanai.............................. 9 5.1. Uzņēmuma mārketings un reklāmas vieta tajā:.......... 9 5.2. Reklāmas organizācijas process:.................................. 9 5.3. Reklāmas izmaksu plānošana:...................................... 9 5.4. Reklāmas līdzekļu izvēle un izmantošana:................... 9 5.5. Reklāmas efektivitātes vērtēšana:.................................. 10 5.6. Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi:.................... 10 5.7. Priekšlikumi darbības pilnveidošanai:........................... 10
- Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
- Prakses atskaite uzņēmumā "Eugesta un partneri"
- SIA "Koks" prakses atskaite
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
Prakses atskaite vidusskolai6
-
SIA "Koks" prakses atskaite
Prakses atskaite vidusskolai45
-
Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
Prakses atskaite vidusskolai47
-
Rīgas komercģimnāzijas vasaras novērošanas prakses uzņēmumā "Rīgas tūrisma koordinācijas un informācijas centrs" atskaite
Prakses atskaite vidusskolai5
-
Prakses atskaite šūšanas uzņēmumā
Prakses atskaite vidusskolai3