Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:565471
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Preču raksturojums    4
1.1.  Preču sortiments    4
1.2.  Preču kvalitāte    5
1.3.  Preces iesaiņojuma veidi un tā sagatavošana pārdošanai    5
1.4.  Pircēju apkalpošanas serviss    6
2.  Preču cenu noteikšana uzņēmumā    7
3.  Uzņēmuma atrašanās vieta un preču sadale    8
3.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    8
3.2.  Preču pasūtīšana, piegāde un uzglabāšana    8
3.3  Preču krājumu kontrole    9
4.  Preču reklāma    10
4.1  Pircēju piesaistīšanas metodes    10
5.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Preces iesaiņojums ir ļoti dažāds – preces ir iesaiņotas papīra, plastmasas, polietilēna, kartona, stikla un skārda iepakojumos.
Produkta iesaiņojuma galvenie mērķi ir šādi:
 aizsargāšana – pasargāt produktu transportēšanas un uzglabāšanas laikā no mehāniskiem bojājumiem un vides iedarbības;
 ērtība – iesaiņojums ļauj produktu pārdot atsevišķās vienībās, porcijās, lielos iesaiņojumos, ļoti mazās vienībās, tā, lai būtu ērti un pieņemami patērētājam;
 saskarsme – iesaiņojums var darboties kā daļa no saskarsmes komplekta.

Patērētājam ir vieglāk orientēties piedāvāto produktu klāstā, ja noteiktus produktus var atpazīt pēc to iesaiņojuma.
Visi produkti nonāk līdz patērētājam iesaiņojuma veidā. Iesaiņojums veido redzamo produkta daļu, to, ko patērētājs ierauga vispirms (piemēram, mēs veikalā ievērojam košu jogurta kārbiņu. Tikai pēc tam, kad būsim to iegādājušies un atnesuši mājās, mēs pārliecināsimies, kāds produkts ir patiesībā).
Etiķete ir produkta iesaiņojuma sastāvdaļa, tomēr ne visos gadījumos ir nepieciešama etiķete. Etiķetēm, tāpat kā iesaiņojumam, ir savas noteiktas funkcijas, virzot produktu tirgū un veidojot saskarsmi ar patērētāju. Laba etiķete var būt stimuls, kas liek patērētājam iegādāties produktu. [2]
Arī veikalā ievēroju to, ka ļoti daudzi cilvēki vispirms aplūko etiķeti un iepakojumu, pirms to iegādājas.
Man bija iespēja pāris dienas pastrādāt fasētavā. Tā kā daudz preces atved lielos gabalos piemēram, sieru, tad šīs preces ir jāsadala pa mazākiem gabaliņiem un tad jāietin pārtikas plēvē, un jāuzlīmē etiķete (informācija par produktu).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite tirgzinībās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/565471

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties