Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
10,52
Pirkt
Identifikators:379578
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma darbības virzieni    3
  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    5
  Personāla daļas darbības organizācija    7
  Personāla daļas sadarbība un funkcionālie pienākumi    7
  Darba drošības un ugunsdrošības noteikumi uzņēmumā    8
  Personāla plānošana    9
  Personāla izvēle    9
  Informācijas avoti personāla izvēlē    10
  Intervijas    11
  Pieņemšana darbā    11
  Darba līgumi    13
  Personāla uzskaites kārtība uzņēmumā    14
  Datorprogramma personāla uzskaitei    14
  Darbinieka ievadīšana darbā    15
  Darba tiesisko attiecību izbeigšanās    16
  Gramatvedības struktūra un grāmatvedības uzskaite    18
  Nemateriālie ieguldījumi un pamatlīdzekļi    19
  Krājumu uzskaite un novērtēšana    19
  Skaidras naudas norēķinu uzskaite    20
  Bezskaidras naudas norēķinu uzskaite    22
  Debitoru nu kreditoru uzskaite    23
  Darba samaksas organizācija    25
  Atvaļinājumu piešķiršana    26
  Darba nespējas pabalsta aprēķināšana    26
  VID iesniedzamie dokumenti    27
  Gada pārskata sastāvdaļas    28
  Bilance    28
  Peļņa vai zaudējumi    29
  Vadības ziņojums    30
  Finanšu pārskatu analīze    30
  Statistiskie pārskati    31
  Mārketinga un reklāmas nodaļa    32
  Kontaktēšanās veidi ar klientiem un sadarbības partneriem    33
  Saruna ar klientiem un sadarbības partneriem    35
  Komunikacijas barjeras    36
  Anketa par reklāmas nodaļas darbību    37
  Iespiedreklāma    44
  Iespiedreklāmas teksts    44
  Iespiedreklāmas vizuālais tēls    46
  Informācijas nodošanas kanāli    47
  Reklāma laikrakstos    47
  Reklāma žurnālos    48
  Buklets    51
  Reklāma telefona katalogos un elektroniskās datu bāzēs    52
  Reklāma internetā    54
  Radio reklāma    58
  Reklāma televīzijā    59
  Prezentreklāma    63
  Vides reklāmas    64
  Reklāmas kampaņas plānošana    71
  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    73
  Ētikas normu ievērošana    77
  Aizliegtās reklāmas    78
  Sabiedriskās attiecības    79
  Sociālā reklāma    80
  Uzņēmuma kultūra    81
  Uzņēmuma imidžs    81
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra parāda uzņēmuma nodaļu izvietojumu un savstarpējo saistību. Tā ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem.
SIA „Tērbatas sēta” izmanto decentralizēto organizāciju, kad galveno lēmumu pieņemšana sadalīta pa dažādām apakšvienībām un tās pamatā ir pakalpojumu dažādība. Decentralizācija ir saistīta ar specializāciju jeb funkciju sadali, jo SIA „Tērbatas sēta” komplekss sastāv no vairākām struktūrām. Priekšrocība - lēmumu pieņemšana notiek ātrāk un precīzāk, pamatojoties uz katras struktūras apstākļu labāku izpratni.
SIA „Tērbatas sēta” nav savas izstrādātas organizatoriskās struktūras, tāpēc autore to izstrādāja pati. Analizējot SIA „Tērbatas sēta” organizatoriskās struktūras shēmu (skat. pielikumu Nr. 1.), var secināt, ka pēc vadīšanas organizatorisko formu sistēmu veida, tā ir vienas līnijas sistēma, jo tai ir viens direktors, kuram pakļauti katras struktūras menedžeri, savukārt katram menedžerim ir pakļauti citi konkrētās struktūras darbinieki. Piemēram, nakts kluba „LaRocca” menedžerim ir pakļauti viesmīļi, bārmeņi, dīdžejs, dejotājas. Katras struktūras menedžeris koordinē savu padoto darbu, un nepieciešamības gadījumā nodod rakstisku vai mutisku atskaiti valdes locekļiem.
Atsevišķi no šīm struktūrām varētu izdalīt vēl citas papildus nodaļas, kuras palīdz organizēt uzņēmuma darbību. Šīs nodaļas ir šādas:
valdes locekļi,
grāmatvedība,
mārketinga un reklāmas,
saimniecības,
darba drošība,
virtuve,
kanceleja,
administrācija.

Valdes locekļi izstrādā uzņēmuma koncepciju. Mārketinga un reklāmas nodaļa izstrādā firmas mārketinga un inovatīvo politiku, vada jauno projektu izstrādi, novērtē uzņēmuma stiprās un vājās puses. Saimniecības nodaļa ir atbildīga par kompleksa normālu funkcionēšanu. Saimniecības nodaļā ietilpst apkopējas, elektriķis, sētnieks. Uzņēmumā strādā viens darbinieks, kas ir atbildīgs par darba drošību uzņēmumā, proti, par dažādām instruktāžām, tai skaitā arī par ugunsdrošības instruktāžu, uguns drošību uzņemumā, evakuācijas plāniem utt. Kompleksā darbojas virtuve, kura gatavo ēdienus gan kompleksa restorānam un kafejnīcai, kā arī darbinieku virtuvei. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite SIA "Tērbatas sēta"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/379578

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties