Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,14 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,85
Pirkt
Identifikators:540683
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Autore izgāja praksi tūrisma operatorā Novatours    3
  Prakses mērķis    3
  Prakses uzdevumi    3
1.  Uzņēmuma makrovides analīze    4
2.  SIA Novatours komercdarbības raksturojums    7
2.1.  Attīstības stratēģija    7
2.2.  Statūti    7
2.3.  Organizatoriskā struktūra    7
2.4.  Personāls    8
2.5.  Preču un pakalpojumu sortiments    9
2.6.  Operatīvā plānošana    9
2.7.  Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un glabāšana    9
2.8.  Budžeta plānošana    10
2.9.  Tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību    11
2.10.  Konkurētspēja    11
2.11.  Finanšu analīze    12
2.12.  Likviditātes analīze    13
2.13.  Aktivitātes analīze    14
2.14.  Kapitāla struktūras analīze    15
2.16.  Normatīvie akti    18
3.  SIA Novatours mārketinga aktivitātes    19
3.1.  SIA Novatours mārketinga stratēģija    22
3.2.  SIA Novatours mārketinga komplekss    22
3.2.1.  Produkts    22
3.2.2.  Cena    22
3.2.3.  Sadale un izvietojums    23
3.2.4.  Virzīšana tirgū    23
3.3.  Tirgus izpētes metodes    24
3.4.  Konkurentu analīze    24
3.5.  Pakalpojumu dzīves cikla posms    25
3.6.  Sadarbība ar partneriem, piegādātājiem    26
3.7.  Pakalpojumu sadales un noieta organizēšana    26
3.8.  Pārdošanas (pakalpojumu sniegšanas) formas    26
3.9.  Reklāma, tās efektivitāte    26
3.10.  Sabiedrisko attiecību veidošana    26
3.11.  Uzņēmuma kultūra    27
4.  SIA Novatours vadības raksturojums    28
4.1.  Personāla atlases paņēmieni    28
4.2.  Personāla pienākumi un atbildība    28
4.3.  Personāla motivācija    28
4.4.  Darbinieku apmācības    29
4.5.  Uzņēmuma dokumentācija    30
5.  Darba raksturojums uzņēmumā    32
6.  Jauna produkta izstrāde un tā mārketinga mix elementi    33
6.1.  Produkts    33
6.1.1.  Atbildība    33
6.1.2.  Laika grafiks    33
6.1.3.  Izpildes rādītāju mērīšana un kontrole    33
6.2.  Cena    34
6.3.  Vieta    35
6.4.  Veicināšana    35
6.5.  Cilvēki    36
6.6.  Procesi    36
6.7.  Fiziskā pieredze    36
Darba fragmentsAizvērt

6.5. Cilvēki
Uzņēmumā strādā tūrisma jomā pieredzējuši darbinieki ar augstu kvalifikācijas un darba apmācību līmeni. Tiešajā pārdošanas aģentūrā strādā ceļojumu konsultanti ar vismaz 5 gadu pieredzi tūrisma jomā. Rezervāciju menedžeri, kas apstrādā rezervācijas un kontaktējas ar galamērķu partneriem, ir ļoti zinoši savā jomā, atbildīgi, precīzi.
Jaunajā galamērķī paredzēts strādāt vienam no tūroperatora NOVATOURS ārvalstu pārstāvjiem, kam pieredze kā pārstāvim ir vismaz 5 gadi. Pārstavis sagaida tūristus pie galamērķa lidostas, sniedz informāciju par valsti, kūrortu, piedāvā ekskursijas, kurās notiek vietējo gidu pavadībā, kā arī risina dažādas tūristu problēmas, kas radušās ceļojuma laikā.

6.6. Procesi
Nemainīgu kvalitāti nodrošina produktu menedžeri, kas kontrolē un seko līdzi konkrētam galamērķim, kā arī ārvalstu pārstāvis.

6.7. Fiziskā pieredze
Tūroperatora tiešās pārdošānas biroja telpām ir patikama atmosfēra, atbilstošs dizains, aprīkojums un gaisotne.

Ieteikumi un priekšlikumi
• Lai paplašinātu piedāvājuma sortimentu, naudas apgrozījumu un piesaistītu vairāk klientu, izveidot jaunu ekonomisku produktu – Krima;
• Lielās kampaņas būvējot, sadarboties Novatours grupas ietvaros, lai ietaupītu radošo ideju izmaksas un pieturētos pie vienota koncepcijas stila (vienotu saukli, komunikācijas veidu ar sabiedrību un klientu);
• Lai mārketinga rezultāti būtu stratēģiskāki, slēgt līgumus ar reklāmas aģentūru, mediju aģentūru un sabiedrisko attiečību aģentūru;
• Vairāk pievērsties sociālajiem tīkliem, pilnveidot mājas lapu;
• Atsevišķu darbinieku, kas strādā ar informāciju Novatours mājas lapā;
• Uzņēmumā vajadzētu ieviest atsevišķu nodaļu, kas nodarbojas ar visu dokumentu apkopošanu, kārtošanu, kā arī kopējo dokumentu kartotēku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite SIA "Novatours"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/540683

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties