Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:508349
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Izvēlētā uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Uzņēmuma mārketinga vides analīze    4
2.2.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēte    6
3.  Uzņēmuma darbs ar klientiem    7
3.1.  Aptaujas anketu rezultāti un to analīze    8
3.2.  Klientu kvalitatīva apkalpošana    15
4.  Organizācijas aptverto tirgus segmentu analīze    17
5.  Konkurences analīze    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Pielikums    25
  Izmantoto avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Lai jebkurš uzņēmums veiktu sekmīgu darbību ir jāveido, jāizprot un jākontrolē uzņēmuma iekšējā vide. Iekšējā vide ir līdzvērtīgi svarīga kā uzņēmuma ārējā vide, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek lēmumu pieņemšana.
Ietekmīgākais mikrovides faktors, kas ietekmē visu lēmumu pieņemšanu ir pats uzņēmums. Uzņēmuma vadība izstrādā un nosaka stratēģiskos plānus un mērķus, kā arī veido uzņēmuma iekšējo politiku un apstiprina projektus. Uzņēmuma vadība nodarbojas ar uzņēmuma menedžmentu – kontrolē uzņēmuma darbību, pieņem dažādus lēmumus par jaunu darbību uzsākšanu, kā arī ir atbildīga par uzņēmuma finansēm, seko līdzi finansu apritei, meklē efektīvus veidus kā uzlabot uzņēmuma darbību – tirdzniecību, lai piesaistītu iespējami vairāk klientus.
SIA ‘’Pireka” mikrovides ietekmējošie faktori ir:
Pircēji
Piegādātāji
Konkurent
Uzņēmuma mikrovides prioritāte ir pircējs, tāpēc uzņēmuma „sirds” ir mārketings – pircēju vēlmju apzināšana, izpēte un apmierināšana. Tiek ieguldīts liels darbs, lai pētītu, analizētu pircēju vēlmes, kā arī ieguldīts liels darbs, lai piesaistītu pircējus un noturētu viņu interesi. Darba gaitā par pircējiem, to uzvedību un piesaisti pieskaršos arī veicot tirgus izpēti.
Nākošais svarīgais faktors ir piegādātāji. Tiek sekots līdzi piegādātāj firmu sortimentiem, cenu aptaujām. Lai nenokļūtu lielā atkarībā no neliela piegādātāju skaita, lai izvairītos no riska, ka kaut kas no preču sortimenta trūkst, uzņēmums sadarbojas ar vairākiem piegādātājiem. Ir izveidojusies laba sadarbība ar vairāk kā septiņiem piegādātājiem- Kimberly- Clark Professional, Vermop, Vileda, IPC Ready System, Evans Vanodine International, Tenannt, Litava.
Galvenie kritēriji pēc kādiem uzņēmums izvēlas ar kādām firmām sadarboties ir:
Preces kvalitāte
Cenas
Piegādes termiņi
Ņemot vērā, ka SIA „Pireka” darbojas tirdzniecībā, konkurence ir svarīgs izpētes avots, tādēļ šim mikrovides faktoram darba gaitā būs atsevišķa nodaļa ar izsmeļošāku aprakstu un izpēti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/508349

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties