Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,55 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,44
Pirkt
Identifikators:119829
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses vietas raksturojums    2
2.  Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde    5
3.  Specializācijas uzdevumu izpilde    20
4.  Ieteikumi par prakses organizāciju prakses vietā    25
5.  Priekšlikumi LKK prakses darba uzlabošanai    25
6.  Pielikumi    26
Darba fragmentsAizvērt

Apdrošināšanas akciju sabiedrība „BALTA” tika nodibināta 1992. gada 28. janvārī- gandrīz vienlaikus ar Latvijas apdrošināšanas tirgus izveidošanos. Šajā laikā Balta ieguvusi lielu pieredzi klientu apkalpošanā, ieviesusi modernas tehnoloģijas un nostiprinājusi tirgus līdera pozīcijas, joprojām esot lielākajam riska jeb nedzīvības apdrošinātājiem Latvijā.
1994. gada 1. aprīlī „BALTA” pārņem visus valsts apdrošināšanas sabiedrības „LATVA” riska apdrošināšanas līgumus un saistības ar tās klientiem. AAS „BALTA” kļūst par lielāko apdrošināšanas sabiedrību Latvijā, pēc saņemto prēmiju apjoma, un par lielāko Baltijā pēc apmaksātā pamatkapitāla lieluma.
1996. gadā par AAS „BALTA” akcionāru kļūst ASV investīciju kompānija „New Century Holding” un tās meitas uzņēmumi, bet 2001. gada sākumā par 73,5 % AAS „BALTA” akciju kapitāla īpašnieku kļūst Dānijas apdrošināšanas sabiedrība „Codan”, kas ir lielākās britu apdrošināšanas grupas „Royal & SunAlliance” sastāvā. „Codan” savu akciju kapitāla daļu palielina līdz 99,33%, atpērkot uzņēmuma akcijas no mazākajiem akcionāriem.
1997. gadā tiek veikta pirmā publiskā AAS „BALTA” akciju emisija un uzsākta vērtspapīru kotēšana Rīgas Fondu biržā, bet jau 2000. gadā AAS „BALTA” ir viens no trim Rīgas Fondu biržas uzņēmumiem, kas iekļauti Baltijas Fondu biržas kopējā sarakstā, kurā tiek kotēti 13 vadošu Baltijas valstu kompāniju vērtspapīri.
2002. gadā AAS „BALTA” tiek ieviestas jaunas tehnoloģijas un no akcionāriem pārņemta rietumu apdrošināšanas prakse, līdz ar to AAS „BALTA” nostiprina savas līderpozīcijas Latvijā populārāko pakalpojumu- īpašuma, transportlīdzekļu un obligātās apdrošināšanas- jomā, kā arī klientu atlīdzību saņemšanas laiks ir samazinājies divas reizes. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1238373
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketinga komunikāciju departamentā AAS "Balta"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/119829

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties