Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
0,91 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,08
Pirkt
Identifikators:720844
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Ritms” uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga vide un to veidojošie faktori    6
2.1.  Mārketinga iekšējā vide    6
2.2.  SIA „Ritms” mārketinga mikrovides faktori    10
2.3.  SIA „Ritms” mārketinga makrovides faktori    12
3.  SIA „Ritms-Ž” tirgus segmenti un tirgus aptveršanas stratēģijas    14
4.  Mārketinga pasākumu izpēte    16
4.1.  Produkts    16
4.2.  Cena    19
4.3.  Vieta    21
4.4.  Virzīšana    21
4.5.  Darbinieki    23
4.6.  Process    23
4.7.  Materiālie pierādījumi    23
5.  Konkurentu raksturojums    24
6.  Klients    26
6.1.  Darbs ar klientiem    26
6.2.  Klientu piesaistes iespējas    27
6.3.  Klientu apmierinātības vērtējums    28
6.4.  Klientu anketēšanas rezultātu analīze    29
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Pielikumi    39
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Neskatoties uz lielo konkurentu skaitu, uzņēmumam SIA “Ritms – Ž ir izdevies veiksmīgi turpināt darbu un saglabāt tirgus pozīcijas
2. Viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē uzņēmuma darbību ir iedzīvotāju pirktspēja
3. Uzņēmums daudzus gadus sadarbojas ar vieniem un tiem pašiem piegādātājiem, kas pierāda uzņēmuma uzticību un stabilitāti
4. Ļoti svarīgi ir, lai klients no salona neaizietu neapmierināts un neveidotos antireklāma, tādējādi mazinot potenciālo klientu skaitu
5. Veicot aptauju konstatēts, ka informācija par uzņēmuma SIA „Ritms – Ž” darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem tiek iegūta no draugiem un paziņām, kas liecina, ka trūkst informācijas, tātad nepieciešama reklāma
6. Uzņēmuma galvenais mērķis ir sniegt kvalitatīvus pakalpojumus un laipni apkalpot klientus
7. Pētot uzņēmuma darbību darba autore secināja, ka pētāmajā uzņēmumā darbiniekiem nav saskaņots darba apģērbs vai vismaz priekšauts ar uzņēmuma logo.

Priekšlikumi
1. Neskatoties uz to, ka uzņēmumam ir veiksmīgi izdevies saglabāt tirgus pozīcijas, nedrīkst pārstāt pētīt un analizēt konkurentus. Darba autore iesaka regulāri uzlabot apkalpošanas līmeni un pakalpojumu kvalitāti, kā arī dažādot pakalpojumu sortimentu.
2. Lai palielinātu klientu pirktspēju var ieviest dažādas atlaides un akcijas, piemēram, atlaides dzimšanas dienā vai vārda dienā, vai apmeklē salonu desmit reizes un desmitajai reizei 15% atlaide
3. Apmierināti un lojāli klienti neapšaubāmi ir viena no lielākajām vērtībām. Cīņa par klientu noturēšanu un klientu skaita palielināšanu ir viens no sarežģītākajiem uzdevumiem. Nepārtraukts darbs ar klientiem un klientu vajadzību apmierināšana – tie ir galvenie uzdevumi, kas jāveic uzņēmumam SIA „Ritms – Ž”. Klientu uztveres un vajadzību izpratne palīdz izvēlēties pareizos risinājumus esošo klientu noturēšanā un jaunu klientu piesaistē.
4. Uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu ir nepieciešams izmantot dažādus līdzekļus un viena no tiem ir reklāma. Darba autore uzņēmumam iesaka vairāk sevi reklamēt dažādos interneta portālos, avīžu izdevumos un televīzijā. Kā arī var izveidot savu mājaslapu un Ventspils portālā ievietot reklāmu ar hiperlinku uz mājaslapu.
5. Darba autore uzņēmumam ieteiktu padomāt par vienādu darba apģērbu iegādi vai vienādu priekšautu iegādi ar uzņēmuma logo, lai klienti vieglāk varētu atšķirt darbiniekus no salona apmeklētājiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā. Frizētava”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/720844

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties