Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:126982
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un tā darbības raksturojums    4
2.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma raksturojums atbilstīgi tā tipam    4
3.  Atsevišķo saimniecisko un servisa dienesta darbības raksturojums    4
4.  Uzņēmuma darba organizācijas principi    6
5.  Prakses bāzes uzņēmuma darbības vērtējums    7
6.  Uzņēmuma vieta tirgū    8
7.  Ēdienkartes un dzērienu kartes raksturojums    8
8.  Apkalpošanas kultūra    8
9.  Ēdienu un dzērienu pasniegšanas nosacījumu ievērošana    9
10.  Ēdienu kvalitātes raksturojums    9
12.  Sanitāro un drošības tehnikas noteikumu ievērošana izņēmumā    9
13.  Produktu, izejvielu un uzņēmuma gatavās produkcijas uzglabāšanas noteikumu un gatavās produkcijas realizācijas noteikumu ievērošana    10
14.  Produkcijas piegādes, uzglabāšanas, norēķinu un realizācijas principi    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
• Praktiskas zināšanas un iemaņas ir svarīgas darbam restorāna virtuvē, lai varētu pagatavot viesnīcas viesiem brokastu ēdienkartē iekļautos ēdienus.
• Iepazinos ar viesnīcas iekšējo struktūru un darbinieku lomu uzdevumu izpildē, komandas darbam ir liela nozīme kopējā mērķa sasniegšanai.
• tika gūts ieskats jaunāko tehnoloģiju (datorizēto sistēmu) izmantošanā, kas būtiski atvieglo ikdienas darbu ar kalkulācijām, noliktavu uzskaitēm u.t.t.
• Produkta vērtību palielina ne tikai produkta kvalitāte, apkalpošanas kvalitāte bet kopējā gūtā pozitīvā pieredze viesim izmantojot sniegtos pakalpojumus.

Priekšlikumi
• Ņemot vērā lielo darbinieku rotāciju, vēlams ieviest atalgojumā bonusu sistēmu, kas, iespējams, samazinātu darbinieku rotāciju. Bonusu sistēma izpaustos ar piemaksām pie algas ņemot vērā darbinieku darba stāžu uzņēmumā.
• Izvietot virtuvē pie produktu sagatavošanas cehiem tehnoloģiskās kartes, vai nu pielīmētas pie sienas vai ievietotas plēves kabatiņās, lai neskaidrību gadījumā darbinieks varētu precizēt neskaidrības, kuras radušās darba gaitā. Vēlams būtu arī pievienot gatavo ēdienu attēlus. Tas būtu nepieciešams, lai spētu nodrošināt nemainīgu gatavās produkcijas kvalitāti.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1340570
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite "Gallery Park Hotel" restorānā "Renomme"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/126982

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties