Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:380711
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Par A/S „Swedbank”    4
2.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    5
2.1.  Uzņēmējdarbības forma    5
2.2.  Uzņēmuma darbības veids    5-6
2.3.  Likumdošanas normatīvie akti, kas reglamentē uzņēmējdarbību un ir būtiski, vadot uzņēmuma darbu    7
3.  Uzņēmuma iekšējā vide    8
3.1.  A/S „Swedbank” organizatoriskā struktūra, vadības līmeņi un stili, informācijas apmaiņas sistēmas uzņēmumā    8
3.2.  A/S” Swedbank „grāmatvedības nodaļas darbinieku amata apraksti un darba pienākumi    10
3.3.  Grāmatvedības nodaļas darba organizēšana, vadīšana un kontrole    12
3.4.  Darbinieku atlases principi, darba līguma forma, darba pienākumu apraksts un darba izpildes kvalitātes mērīšanas mehānisms    12
3.5.  Izglītības pilnveidošana, profesionālās izaugsmes plāns, procesa rezultativitātes dinamikas fiksēšana, kontrole un vadīšana    13
3.6.  Darbinieku motivācijas veidošanās un veicināšanas mehānisms    14
4.  Uzņēmuma SVID analīze un stratēģija    15.
4.1.  A/S „Swedbank” stratēģiskā plāna izstrāde un pilnveidošanas mehānisms uzņēmumā    15
4.2.  SVID analīze, SVID matrica un izstrādātie stratēģiskie virzieni    17
4.3.  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

4.UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE UN STRATĒĢIJA
4.1. A/S „SWEDBANK”SVID ANALĪZE
Analizējot a/s “Swedbank” iekšējās un ārējās vides faktorus, esmu noteikusi sekojošas stiprās un vājās puses un iespējas un draudus vides faktoru ietekmē.
A/s „Swedbank” stiprās puses:
 Plašais klientu apkalpošanas tīkls;
 Attīstītas banku tehnoloģijas;
 Kvalitatīvi elektronisko norēķinu sistēmu produkti (Telefonbanka, Online banka utml.);
 Nodalītas klientu plūsmas;
 Ir atbilstošs pakalpojumu klāsts un pakalpojumi ir konkurētspējīgi;
 Intensīva jaunu pakalpojumu izstrāde un ieviešana;
 Intensīvs ārējais un iekšējais sakārtošanās process;
 Liela privātpersonu un juridisko personu klientu bāze.

A/s “Swedbank” vājās puses:
 Samērā slikti organizēta pakalpojumu reklamēšana;
 Jaunu pakalpojumu ieviešana tirgū notiek vēlāk kā citām bankām;
 Katram darbiniekam nav nodrošināts tehniskais aprīkojums;
 Lēna jauno klientu piesaiste;
 Nav struktūrvienības, kas tieši koordinētu nerezidentu apkalpošanu;
 Mazais aktīvo uzņēmumu skaits Hansabankas klientu struktūrā.

A/s “Swedbank” iespējas ārējā vidē:
1. Piesaistot investorus un palielinot bankas pamatkapitālu, būtu iespējams nodrošināt lētākus resursus un iespēju sākt konkurēt ar citām bankām par lielajiem korporatīvajiem klientiem;
2. Latvijas rūpniecības sekmīga attīstība – eksporta pieaugums, kas veicinās uzņēmumu pieprasījumu palielināšanos pēc pilnvērtīgākiem eksporta un importa pakalpojumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties