Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:480147
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  A/S Lido raksturojums    4
1.1  A/S Lido vēsture    4
1.2.  A/S Lido attīstība 21.gadsimtā    6
2.  A/S Lido organizatoriskā struktūra    8
3.  A/S Lido struktūrvienības    10
3.1.  A/S Lido bistro    10
3.2.  Gaļas un zivju pārstrāde    12
4.  Mārketinga daļas struktūra    13
4.1.  Darba pienākumi mārketinga daļā    13
4.1.1.  Mārketinga vadītāja pienākumi    13
4.1.2.  Mārketinga projektu vadītāja darba pienākumi    14
4.1.3.  Mārketinga speciālista darba pienākumi    14
4.2.  Apgūtie pienākumi mārketinga daļā    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Pielikums    17
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• LIDO ir privāts uzņēmums, kura galvenais noieta tirgus ir Latvija, Rīga, un galvenā vīzija ir attīstīt īpašu viesmīlības nozari, kas attīstītu tūrismu.
• LIDO savu divdesmit sešu gadu laikā ir iekarojis klientu sirdis, katrā savā attīstības posmā radot oriģinālu attieksmi pret uzņēmējdarbību.
• Uzņēmumam ir vairākas struktūrvienības, tāpēc uzņēmumā strādā vairāk kā 1000 darbinieku, kas veido sarežģītu organizatorisko struktūru.
• Uzņēmums nevar ātri un pilnvērtīgi veikt savu darbību un attīstību, jo tas ir atkarīgs no klientiem un investoru atbalsta.
• Uzņēmums 2012. gada 14. decembrī no SIA pārtapa par A/S, tāpēc uzņēmuma mārketinga daļa ir mainīta un nav kārtīgi nostiprinājusies.
• Mārketinga nodaļas darbinieku pienākumi ir ļoti svarīgi, jo viņi uztur svarīgo kontaktu ar klientiem, nodrošina uzņēmuma iekšējo informatīvo sistēmu, atjauno cenu zīmes, vada reklāmas projektus, veido akcijas, u.c.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā un apguvusi daudz noderīgu iemaņu ko varēšu izmantot turpmākajā mācību procesā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atkaite AS "Lido"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/480147

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties