Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:330902
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
I.  Viesnīcu biznesa tirgus raksturojums    6
II.  atpūtas centra „brīze” darbības vispārējs raksturojums    10
2.1.  Atpūtas centra „Brīze” izveides un attīstības apraksts    10
2.2.  Piedāvājamo preču un pakalpojumu raksturojums    10
  Izmitināšanas iespējas    10
  Atpūtas centra papildpakalpojumi    11
  Pasākumi atpūtas centrā    11
2.3.  Uzņēmuma misija    12
2.4.  Uzņēmuma mērķu raksturojums    13
2.5.  Uzņēmuma personāls    14
2.6.  Uzņemšanas dienesta darbība. Darbs ar klientu    16
III.  atpūtas centra „BRĪZE” MĀRKETINGA DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS    17
  Cenu politika    17
  Reklāma    18
  E-mārketings    19
  Uzņēmuma pakalpojumu mārketinga analīze izmantojot Bostonas konsultantu grupas matricu (Boston Consulting Groupe)    19
IV.  Atpūtas centra „brīze” Konkurentu analīze    23
V.  atpūtas centra „brīze” svid analīze    25
VI.  Uzņēmuma finanšu analīze    27
VII.  Pasākumi, atpūtas centra „Brīze” konkurētspējas paaugstināšanā    29
  secinājumi    31
Darba fragmentsAizvērt

Prakses uzņēmuma atpūtas centra „Brīze” problēmas pamatā ir viesnīcas konkurences pozīciju pazemināšanās un darbības efektivitātes pasliktināšanās. Tēmas aktualitāte izpaužas tajā, ka patreizējos tirgus apstākļos, it īpaši pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, viesnīcu biznesa uzņēmumi Latvijā kļuva par stratēģiskiem tūrisma objektiem, kuri mēģina izdzīvot tirgū, un konkurē savā starpā, tostarp ar sniedzamo pakalpojumu kvalitāti. Savukārt pasaules ekonomiskā krīze vēl vairāk saasināja konkurenci un uzņēmumu pastāvēšanas apstākļus. Šobrīd uzņēmējiem ne tikai jādomā par savu pakalpojumu kvalitāti un atbilstību klientu vēlmēm, bet arī par pieņemamo cenu, kura apmierinātu arī klientu un viņa iespējas.
1.Viesnīcu biznesa tirgus raksturojums
Plašs pieprasījums uz viesnīcas numuriem ir gan vietējā gan arī starptautiskajā tirgū, tomēr pieprasījums uz citiem pakalpojumiem, kurus piedāvā viesnīcas, bieži vietēja rakstura. Ēdieni un dzērieni, kurus piedāvā viesnīca, tiek piedāvāti ne tikai viesnīcas viesiem, bet arī citiem tūristiem un vietējiem iedzīvotājiem. Bez šaubām, citu tirgus segmentu piesaistīšana prasa vismaz kautāku reklāmu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties