Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:716696
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2007.g. - 2007.g.
Darba fragmentsAizvērt

Autores prakses mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt prak­tis­ko iemaņu kopu, kas nepieciešama viesmīlības nozares uzņēmu­ma darbiniekam un vadītājam.
Autores prakses uzdevumi bija:
1.uzņēmuma un tā darbības raksturojums (tips, kategorija, tā atbilstība nosaukumam un specializācijai, viesu sastāvs, atrašanās vieta, uzņēmuma un darbinieku darba laiks);
2.uzņēmuma interjera un iekārtojuma raksturojums atbilstoši tā tipam;
3.atsevišķo saimniecisko un servisa dienesta darbības raksturojums, aprakstot atsevišķu dienestu darba uzdevumus un atsevišķu dienestu darbinieku darba pienākumus;
4.Viesnīcas bloka raksturojuma saturs:
uzņemšanas dienesta darbības raksturojums;…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse viesnīcā "Felicija"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/716696

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties